Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Floris

Citaat van: Peter op 19 juli 2015, 13:46:03 PM
Wachten beter met kommentaar tot we het model in handen hebben.
Aan vermoedelijke problemen heeft niemand iets.
Dat zie ik persoonlijk toch een beetje anders, liever nu roepen zodat David er bij zoveel mogelijk locjes nog wat aan kan doen als het echt een probleem is, dan straks als alles is uitgeleverd gaan klagen als er niets meer aan te doen is... ;)

MARKLINRIJDER

#526
http://youtu.be/PMFWOXckRpI

Technische info:
Lok weegt 65gr afgewerkt.

mark7758

Probleem opgelost.  8)
Netjes gedaan David.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mnieuwlaet

prachtig, in het tweede filmpje lijkt hij mooier te rijden dan het eerste...? Enfin het ziet er een leuk locje uit.  Ik ben benieuwd om hem op mijn baan te zien werken.
Prachtig werk David.

GDE

Het lokje ziet er inderdaad mooi uit en het rijdt . Wat gezien de aandrijving en contragewichten waarschijnlijk niet altijd gemakkelijk te realiseren is.  Ben benieuwd naar een artikel in MSM en eventueel een bouwkit om zelf te spuiten of een leuke prive versie die zeker ergens in de jaren 60 heeft bestaan . Ik wacht nog tot David er terug uit brengt.

renstimpie

Ik ben ook wachtende...  ik hoop dat de productiestop maar voor even is... :)

T.
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Michael

Op de site is te lezen dat er een nieuwe gearbox is ontwikkeld om de doorlooptijd te versnellen.

http://goovermodels.be/index.php/nl/


Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michiel

... en dat David ze eventueel ook als bouwpakket wilt leveren aan de modelbouwer die hun eigen model zou willen bouwen; onderdelen compleet, geverft en met decals voorzien (als ik het goed gelezen heb)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

MARKLINRIJDER

Een 90 met fabrieksplaat:



Grtjs,

David

Kees-Jan

Als je een laserbestand wilt hebben...................


cockerail lasercut by Kees-Jan van Vessem, on Flickr

Kun je ook etsen in 0,1mm en dan zie je de schroefgaten.

Martin Welberg

Hope;ijk toch wel zonder sleper..

Michael

Alleé David de webshop is open, stort je nu maar vollenbak op het afleveren van de 91, indien nodig wil ik hem ook wel afhalen in Genk, op euromodelbouw.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

+1,
ik ben ook aanwezig in Genk, dus ophalen zou tof zijn....

mark7758

+1.
Maar dat wist je al. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mnieuwlaet

oh ja graag... mag hij komen met een postpakketje of afhalen... kwijl kwijl