HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Peter

Ja, soms is David niet de snelste om op een mail te antwoorden.
Waarom bel je hem niet? Een direkt gesprek kan dikwijls veel oplossen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwigdc

Peter,

Ik had hem gemaild met een opsomming van de ontbrekende delen.
Bellen heeft David ondertussen zelf gedaan, tien minuten na mijn reactie hier.
Ik heb met hem een aangenaam gesprek gehad en alle ontbrekende delen zullen mij direct nagestuurd worden.

Hij is blijkbaar momenteel een beetje het slachtoffer van het succes en interesse is zijn producten.
Dus als het goed is mag, het ook gemeld worden hé ! ;)
2rail digitaal, 3Dprint, Etsen, Eigen baansturing, nmbs, III & IV

https://www.instagram.com/zoldertreintjes/
http://www.loudfire.be

MARKLINRIJDER

Heb deze middag de beslissing genomen:

Bestellingen worden "voorlopig" gestaakt vanaf eind juli 2015

Kwestie van even terug op de plooi te komen en draadjes zoals deze te vermijden.

Grtjs,

David

Metpetergaathetbeter

iets oplaten opsturen...ja het gaat al eens goed.........maar als er iets mankeert of niet werkt ben je nog verder van huis, dit is geen verwijt aan Goover  maar mijn idee over kopen via internet en niet via de nabijgelegen modelbouwwinkel (als die er nog is !)

Je bent soms goedkoper uit maar daar stopt ook bij......tuurlijk er zijn winkels met een goede dienst na verkoop lees breuk, maar dan ben je eigenlijk ook je model kwijt. Koop je het op de hoek van de straat dan kun je daar vaak als eens proberen of alles werkt, is dit niet zo dan je ook je geld niet kwijt of een ontgoocheling rijker ! Bouwdozen lijken mij in het mate van het mogelijke wijzer in de winkel al eens na te zien !

Groeten Peter ;)

philippe_007

En hoeveel mensen doen hun bouwdozen open in de winkel of testen hun locs uit ?
Dat je het nu in een winkel koopt of via internet, het zal pas meestal thuis zijn dat je ontdekt als er iets niet juist is.
Om het opgelost te krijgen zal je sowieso afhankelijk zijn van de verkoper.





Peter

In de meeste winkels mag je de verpakking niet openen, want openen is kopen.
Veel klanten willen trouwens geen verpakking die geopend is geweest, want dan vermoeden ze meestal dat er mee geprutst is.
Dus koop in de winkel van je vertrouwen, en... die goede service geeft.
En ik ben er zeker van dat David zijn uiterste best doet om die service te geven.
Met vriendelijke groeten
Peter

vyncky

Citaat van: Peter op 10 juli 2015, 17:58:01 PM
In de meeste winkels mag je de verpakking niet openen, want openen is kopen.
Veel klanten willen trouwens geen verpakking die geopend is geweest, want dan vermoeden ze meestal dat er mee geprutst is.
Dus koop in de winkel van je vertrouwen, en... die goede service geeft.
En ik ben er zeker van dat David zijn uiterste best doet om die service te geven.
volledig mee eens :)

Citaat van: MARKLINRIJDER op 10 juli 2015, 17:29:49 PM
Heb deze middag de beslissing genomen:

Bestellingen worden "voorlopig" gestaakt vanaf eind juli 2015

Kwestie van even terug op de plooi te komen en draadjes zoals deze te vermijden.

Grtjs,

David

Zonde dat je het zo moet afhandelen! Maar alle begrip en respect ;)!
je hebt ook maar twee handen...

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Metpetergaathetbeter

vreemd ik kijk steeds voor ik de winkel uitstap, alls alles ok dan geen probleem,anders  krijg ik dan mijn geld terug, of ik vraag of te mogen kijken, trouwens een verkoper heeft er toch ook baat bij een tevreden klant te hebben i.p.v. een (verloren) ontevreden klant. Trouwens als je dingen verkoopt die in orde zijn zie ik het probleem niet waarom je niet zou mogen kijken, of... ;)

Gerolf

Citaat van: MARKLINRIJDER op 10 juli 2015, 17:29:49 PMen draadjes zoals deze te vermijden.

Ik denk niet dat je dit draadje wil vermijden (geeft je immers extra naambekendheid)
Maar dat je het ge*** van sommigen wat beu bent kan ik volop snappen.

Succes met de afhandeling van dit leuke lokje  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

GDE

Misschien zou een opgespoten kit ook al een beetje ontlasting brengen of juist weer meer werk.... Ik heb wel interesse in een ongespoten kit . En anders wacht ik wel tot er opnieuw besteld kan worden  ;)

marc goovaerts

Citaat van: Gerolf op 11 juli 2015, 00:25:45 AM
Citaat van: MARKLINRIJDER op 10 juli 2015, 17:29:49 PMen draadjes zoals deze te vermijden.
Maar dat je het ge*** van sommigen wat beu bent kan ik volop snappen.
+ 1

doomslu

Ik begrijp het ook niet.
David heeft het nu al X keer uitgelegd dat hij doet wat hij kan.
Waarom wordt dit dan bijna elke week opgerakeld?  :-\
Ofwel wacht je, ofwel annuleer je.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Het is inderdaad een van de meest merkwaardige topics ooit hier, elke week dezelfde cyclus van precies dezelfde meningen en standpunten.

Als we ook maar 10% van die energie hadden gestoken in het aankaarten van de vele malen grotere problemen op het gebied van niet nagekomen beloftes en gebrek aan communicatie bij LS Models de afgelopen tien jaar, dan hadden we wellicht nog iets van al die nog altijd niet geleverde modellen gezien

philippe_007

Wat mij vooral opvalt is dat het deze zijn die geen loc hebben besteld dat klagen en zagen....

David, doe rustig verder man, het komt wel in orde...
En als je hulp kan gebruiken, er zijn er hier op het forum genoeg dat kunnen en willen helpen.

Voor mij moet ge u niet haasten, als mijn lok op Mobexpo 2016 op de baan staat ben ik blij :-)

Brunel

#509
Citaat van: Sicco op 11 juli 2015, 09:46:48 AM
Het is inderdaad een van de meest merkwaardige topics ooit hier, elke week dezelfde cyclus van precies dezelfde meningen en standpunten.

Als we ook maar 10% van die energie hadden gestoken in het aankaarten van de vele malen grotere problemen op het gebied van niet nagekomen beloftes en gebrek aan communicatie bij LS Models de afgelopen tien jaar, dan hadden we wellicht nog iets van al die nog altijd niet geleverde modellen gezien

Wanneer heeft LSM eigenlijk geld geïncasseerd, beloofd dat een model volgende week wordt geleverd om vervolgens niks te laten horen? Nooit bij mijn weten. De irritatie over LSM gaat over heel wat anders.
We weten inmiddels hoe het zit met dit modelletje van Goovers. Ondanks beloften en stellige beweringen van het tegendeel, is er nog nooit wat geleverd en we wachten gewoon af tot er wat komt. Het heeft inderdaad geen zin meer iedere week hetzelfde te vragen. Ben je het beu, dan haak je af en vraag je je geld terug. Maar de vergelijking met LSM of welke fabrikant dan ook gaat mank. Het is een merkwaardig draadje geworden, maar voor de oorzaak daarvan moet je toch echt bij het al even merkwaardige gedrag van de fabrikant zijn.