Athus-Meuse, Houyet in TPIII

Gestart door prulleman, 01 juli 2013, 16:19:18 PM

prulleman

welja, ik Theo eens wat pushen dat ie nog eens iets schrijft. Geschiedenis van het grote voorbeeld, opmeten en plannen, de speciale steunen voor de gipsplaten, de druppeltechniek,... zal een betere fotograaf moeten zijn dan ik, om met macro alles vast te leggen

Chrisrail

#76
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

niko

mvg Niko

Sattrickske

Citaat van: Kautenbach op 14 september 2013, 09:32:26 AM
tof project, druppeltechniek, we want to know more about it :D ;)
me too! hoe gaat dat in z'n werk?  ik kan er niks over terugvinden ???

prulleman

al lang niks meer gepost, maar dat wil niet zeggen dat het werk stilligt, alleen loop ik nogal fameus achter met de fotografie










de koninklijke halte is klaar en ingebouwd in het landschap



prulleman







de eerste rotspartijen zijn er intussen ook al

TBCédric

Dat is knap! (was te verwachten  ;) )
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Kautenbach


evan

Knap Jan!  Feliciteer Theo ook voor zijn knappe bouwkunst ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Prachtig !
Erg mooie fotos, trouwens  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

prulleman


ondertussen begint er stilaan leven in de baan te komen





wat een verschil zo een beetje vegetatie al niet uitmaakt hé, na twee jaar styrodur en gips is dit een echte verademing. eerlijk, er zijn weinig dingen zo lelijk als een onafgewerkte baan, al is dit nog maar het eerste hoekje dat stilaan goed komt


Steven123

Schitterend werk Jan,  mooi project!
succes met de verdere afwerking  ;)
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook