Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De modelbaan van oetbeem

Gestart door oetbeem, 05 mei 2013, 12:05:09 PM

doomslu

Leuk idee, een auto wassen op de modelbaan.
Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt met de verhouding van het mannetje en de auto. Vreemd. Of heb ik te lang in de zon gezeten?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

prulleman

Citaat van: doomslu op 07 juli 2013, 18:30:49 PM

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt met de verhouding van het mannetje en de auto. Vreemd. Of heb ik te lang in de zon gezeten?  ;D

het is niet zozeer de zon, eerder het vocht dat je genuttigd hebt tijdens dat "in de zon zitten" ;)

Frank_N

Leuk idee, een auto wassen op de modelbaan.

De prijzen van de auto's geven me in verhouding een goed gevoel, dat dan weer wel ;D

Goe bezig, Danny ;)
Groet van Frank

doomslu

Citaat van: prulleman op 07 juli 2013, 19:43:29 PM

het is niet zozeer de zon, eerder het vocht dat je genuttigd hebt tijdens dat "in de zon zitten" ;)
;D ;D

gerard v

hee danny

ziet er mooi uit
en dat je nog bezig bent geweest met dit weer

mvg gerard
lid van DBTHG

bartv

zeer mooi gedaan,je moet er ook maar opkomen  ;)

Sattrickske

Weerom een leuk stukje scenery!
Maar wat scheelt er aan de Mercedes die gewassen wordt?  Is ie gekrompen door te heet water ;D?  En z'n linker koplampen hangen halfstok ???

Het figuurtje lijkt mij een correcte schaal te hebben, maar de wagen lijkt me te klein in vergelijking met de deur van het aanpalende gebouw.  Doet me een beetje denken aan de film Commando met Schwarzenegger, waar ie probeert in te stappen in de cabrio van de stewardess...

doomslu

Sattrickske

Citaat van: doomslu op 08 juli 2013, 13:12:36 PM
Oef, ik ben niet alleen...  :D
Pas op, ik hing van 't weekend wel rechtstreeks onder 't Leffe vat, 't kan ook daaraan liggen ;)

oetbeem

De autotjes zijn iets kleiner dan h0 ik dacht 1:100

Ik denk dat ik deze auto s binnenin het gebouw ga zetten en dat er 1:87 auto s buiten komen te staan

Gisteravond was er iemand bij mij op bezoek om zijn nieuwe sleep wagons te testen, ook nam hij 2 locomotieven mee
Hiervan heb ik natuurlijk een filmpje gemaakt
Ik zeg: geniet ervan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=cpvvCrL0yzA
Begin steeds meer te twijfelen of ik moet sparen voor mijn eerste ns locomotief :)

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Geert

Toffe film, en ik heb er van genoten  ;)

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

oetbeem

Mooizo Geert ;)

_________________________________________________________________________________________________
Gisteravond was het nog wel te doen in de trein kamer kwa temperatuur dus heb ik nog wat kunnen doen aan de baan

Het station zag er nogal leeg uit dus heb ik deze aangekleed

Zo zag het er eerst uit

DSCN0238 by oetbeem, on Flickr

En zo ziet het er nu uit

DSCN0244 by oetbeem, on Flickr

Er staat nu een coca cola machine op het station zodat de mensen die buiten staan te wachten nog even snel wat drinken kunnen kopen voor onderweg

DSCN0241 by oetbeem, on Flickr

Er staan wat meer mensen op de perrons om het wat levender te maken :)

DSCN0242 by oetbeem, on Flickr

DSCN0245 by oetbeem, on Flickr

ehhm ik denk dat deze 2 hun kleren zijn vergeten of kwijt geraakt in het zwembad?  ::)

DSCN0246 by oetbeem, on Flickr

close upje :)

DSCN0247 by oetbeem, on Flickr

DSCN0248 by oetbeem, on Flickr

Dat was het dan voor de komende dagen
Het word me te warm om wat te gaan doen aan de baan dus ga ik lekker buiten zitten en gitaar spelen

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Kautenbach

hoi Danny,

Gaat mooi hoor, lekker levendig, die jongedame met dr roze jurkje trekt vast veel bekijks.

Ga je de open ruimte tussen je sporen 2 en 3, de beide middenste sporen in je station, nog opvullen met ballast en een inspectie pad?

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Sattrickske

Er komt serieus wat animo op je baan.  Dat maakt het altijd leuker om naar te kijken en hier en daar een spitsvondigheidje maat 't er alleen maar leuker op.
Knap werk!