Hallo allemaal

Gestart door KdeB, 04 mei 2013, 12:23:23 PM

KdeB

Mijn naam is Koos de Bruin en woon in Lelystad ben 61 jaar.
Ik kende dit forum niet, maar ben hier terechtgekomen door Dani waarvan ik zijn verslagen wil blijven volgen.
Zelf ben ik ook nog aan het bouwen en wanneer er een project af is plaats ik hier ook wat beeldmateriaal, als U nieuwsgierig bent naar mijn baan kunt U naar deze link gaan
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=36707.0

Mvg
Koos
marklin, C-ral, Ecos 2, Koploper

loebaske

Welkom en indruk werkende baan, netje gedaan  :)

OlivierV

Welkom.

Zeer nette baan, en vooral gigantisch.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Geert

Ook welkom, krijgt Dani soms een premie per aangebracht lid  :D

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Eveneens hier welkom op dit veel gezelliger forum waar schijnbaar veel minder ruzie gemaakt wordt tss de verschillende nationaliteiten die toch dezelfde taal spreken, althans dat dacht ik toch !

Verder hoop dat ik dat je hier een aangename en leerlijke tijd kunt doorbrengen !

Groeten Peter ;)

dani

Welkom Koos...   Ik vind het reuze, dat je gewoon volgt naar hier om mijn "gefoefel" te kunnen verder volgen !
TOP, man !   En ik ben zeker dat de mensen hier ook van JOUW  werk gaan genieten want het niveau ligt behoorlijk hoog toch .

@Geert :  was dat maar waar, die mensen zijn gewoon allemaal spontaan op hun fiets gesprongen en naar hier gereden....   Het doet me best wel wat !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

railman56

niet slecht in 2,5 maand. laat de rest maar komen.
veel plezier in ons midden.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Jurgen

Indrukwekkend.  :o

Plaats hier ook maar veel foto's.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw