Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Station Sint-Niklaas

Gestart door TBCédric, 18 januari 2013, 22:47:13 PM

OlivierV

Een beetje een hoogte van perrons zoals in Gent Sint-Pieters vroeger het geval was dus. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

sdz1976

Felle kleurtjes :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

TBCédric

De helft van de huidige "baan" is nu voor 2 maandjes verhuist naar de lokale club voor extra expertise, vaardigheden, ideeën, e.d.

Daar ook  een toekomstig probleem tegen gekomen, liggen na denken en de oplossing gevonden.

Daarom ga ik terug "herbeginnen". Niet dat ik alles ga kapot "smashen", nee dat zeker niet. Wat gaat er dan gebeuren: Alles wordt gerecupereerd en de kaders worden opnieuw gedaan. Dus voorlopig zal er nog niet veel activiteit zijn, maar hopelijk in augustus of vroeger dat er toch wel wat te zien zal zijn.  :D 
Hier de 2 modules in de club. De wederhelft staat nog steeds veilig op een andere top-secret locatie.  :P

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

philippe_007

Hey,
ik heb het gisteren gehoord van Marc dat je wat problemen hebt met de modules...
Als er moet getimmerd worden, dan zeg je het maar en breng ik mijn materiaal mee naar de club... ik ben nog 2 weekjes in Belgie, nadien zal het pas na 15 augustus zijn...
Mr Porsche wacht op mij zodat ik zijn museum eens kan gaan bezoeken en nadien de bergen in... Deze keer niet om te skieën :-)  Beetje hoogtestage zal deugd doen

TBCédric

Citaat van: philippe_007 op 01 juli 2015, 21:18:07 PM
Hey,
ik heb het gisteren gehoord van Marc dat je wat problemen hebt met de modules...
Als er moet getimmerd worden, dan zeg je het maar en breng ik mijn materiaal mee naar de club... ik ben nog 2 weekjes in Belgie, nadien zal het pas na 15 augustus zijn...
Mr Porsche wacht op mij zodat ik zijn museum eens kan gaan bezoeken en nadien de bergen in... Deze keer niet om te skieën :-)  Beetje hoogtestage zal deugd doen

Dus high worden zonder drugs?  ;D  ::) 

Ik zal dan zeker iets laten weten. Hangt er van af wanneer het nieuwe hout er is om het te kunnen vervangen. Breng dan zeker maar al een schroefmachine mee. Vergeet ik altijd op te laden.  ;D ::)  :P
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Philippe werk jij soms nog ne keer ? Als ik iets lees van jou dan is het van ben juist in vakantie, werk jij misschien bij een touroperator ? ;D ;)

Trouwens Cedric alvast succes met de herstart ! ;)

philippe_007

Tja Peter,
ik kan er toch niet aan doen dat ik maar 4/5de werk en 34 dagen verlof heb :-)
Dan spreek ik nog niet over overuren dat ik nooit laat uitbetalen maar in verlof neem  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Maar ze moegen mij gerust nog wat extra dagen geven  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 01 juli 2015, 22:05:47 PM
Tja Peter,
ik kan er toch niet aan doen dat ik maar 4/5de werk en 34 dagen verlof heb :-)
Dan spreek ik nog niet over overuren dat ik nooit laat uitbetalen maar in verlof neem  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Maar ze moegen mij gerust nog wat extra dagen geven  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
m.a.w je hoeft niet mooi te zijn om geluk in het leven te hebben als ik dat dan goed begrijp ! ;D ;)

philippe_007


Metpetergaathetbeter


TBCédric

We're back in bussines. Of op zijn minst terug op de goede weg.

Dinsdag twee nieuwe bakken gemaakt die deze keer heel wat beter in elkaar zaten (dankzij een club/forumlid ;) ) en is zo het slechte hout en kader vervangen.

Was eventjes korte pijn maar als dat het beste is voor later, dan moet dat maar. Heb er tot nu toe geen spijt van gehad om de twee kaders te vervangen.

De voorlopige stand van zaken:



En buiten het kader zelf heb ik eigenlijk geen verlies van werk of materiaal. Dat bewijst dit fotootje hier:  :D



Volgende dinsdag wordt er verder met hetzelfde clublid (  ;)  :D ) verder gewerkt.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Gerolf

Goed dat je wat steun hebt, Cédric  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Yep!  Dinsdag vliegen we er terug in... :)
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

TBCédric

Citaat van: Gerolf op 18 juli 2015, 00:25:37 AM
Goed dat je wat steun hebt, Cédric  ;)

Daarom ben ik blij dat ik in een club zit en daar twee bakken mocht stallen om er aan verder te werken met ervaren mannen in de buurt moest er iets fout gaan of ik heb een vraag of probleem.


Citaat van: renstimpie op 18 juli 2015, 01:41:45 AM
Yep!  Dinsdag vliegen we er terug in... :)

Ik kijk er al naar uit!  :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

renstimpie

Dinsdag nog twee modules en de poten?  :)
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026