Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Bulk terminal St-Bartus-Waas

Gestart door modeltreinbart, 18 oktober 2012, 17:24:12 PM

Metpetergaathetbeter

Deze morgen een modeltreinwinkel in het Sint-Niklase binnengestapt en daar een op de knieën smekende Bart aangetroffen die hopeloos op zoek was naar profielen om verder te kunnen werken ! :o ::) ??? ;D aan zijn mini-baantje

Groeten Peter ;)

PS mochten er excuses gevraagd worden om niks te kunnen tonen dan ben ik daar getuige van dat het om heirkracht gaat ! :)

PB messing die heeft door de band ook veel profielen binnen, misschien kun je daar geholpen worden, anders een modelbouwbeurs daar zijn door de band ook altijd profielen te verkrijgen !

Steam.N

Brute pech, Bart.

Hopelijk kun je aan andere aspecten van je baan verderwerken.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Bij Verschooten in Antwerpen hebben ze ook een ruime keuze van Evergreen (en andere) profielen
Moet daar woensdag zijn (voor ook een profiel) Als je me de nummers opgeeft wil ik wel eens kijken of ze die daar in voorraad hebben.
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Ik wil hetzelfde doen bij Artobi in Kat.Waver !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

Ik had er nog een pakje van liggen , maar had graag nog het 2de deel willen maken vandaag of komende week maar zoals Peter als zei hadden ze nr 266 niet meer binnen .
Op mijn knieën was wel een beetje overdreven . ;D ;D ;D











Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steam.N

3 van die profieltjes heb ik hier nog liggen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Knap gemaakt  bart! Doe zo voort.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

modeltreinbart

De openingen die je ziet zijn aan de binnenkant voor de profielen die er nog moeten in komen als dwarsprofielen en het geheel stevig moeten houden tussen de 2 delen. Maar het zal hier nog even op wachten worden.
Ik kan nog wel even wachten Jean, er is nog werk genoeg hier thuis.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

#98
@Peter : Ik ben vandaag langs geweest en heb daar de laatste 2 gekocht er staan er nu 3 in bestelling voor mij.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Wat mogen jullie dit weekend verwachten?
- De plaatsing van de verstelbare poten.
- Een update van de bruggekraan.

Deze punten staan al vast in mijn agenda.
Ondervoorbehoud : De verdekte transportband tussen de kipplaats en de laadtoren.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

De foto's zullen een vertraging hebben maar de werken aan de brugkraan zijn even uitgesteld .
In de plaats hiervan ben ik het Load Installation Building (afgekort LIB) verder aan het afwerken binnen in met de trechters op het eerste verdiep.
Voorlopig is er al 1 bijna klaar .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

TBCédric

Watte is me dat! Knappe binnen-inrichting. Doe zo voort!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Stieven76

Ferm zeg! Wordt een mooi ding vermoed ik  ;D

modeltreinbart

Volgende week zal ik terug een update plaatsen ben nog volop bezig met de afwerking van enkele projecten van de Bulk Terminal.
Bepaalde kale delen worden voorzien van grind, de kademuren worden dit weekend ook geplaatst en het water word ook voorzien.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)