Bulk terminal St-Bartus-Waas

Gestart door modeltreinbart, 18 oktober 2012, 17:24:12 PM

SuSke

De laatste keer dat ik hem gesproken heb (op onze tentoonstelling) was hij nog in de running voor een plaats in de top 10 :)

Heb geen idee of er intussen stokken in zijn wielen zijn gestoken...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik hoop dat hij hier antwoord, want zijn mails leest hij niet...

Vandaag ook nog aan twee andere candidaten een SMS gestuurd, omdat ze niet antwoorden op mails... resultaat? Niks, nada...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

anders even bij iemand van het Spoor aan de bel trekken, dat die hem even wakker maken onder zijn baantje :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

TBCédric

De Bart komt niet zo vaak op vrijdag naar de club. Hij werkt namelijk vooral s'avonds. Ik dacht dat hij nog steeds meedeed aan de minibaantjeswedstrijd want hij wilt het zo goed mogelijk doen (beter dan de vorige wedstrijd). Hij zat wel in problemen met iets, ik weet  niet of ik dat mag zeggen, maar hij zit in de afwerkingsfase én ligt/lag voor op schema. Zal hem vanavond eens een facebookberichtje sturen om aan zijn oren te trekken.

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

Mensen, wees gerust. Bart is steeds bezig aan zijn baantje én zijn baantje zal in de zaal staan en Bart aan de toog.  ;D  ;) (no offence Bart)
Luc, je hebt PM ivm dit.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

philippe_007


Steam.N

Is misschien de naam van zijn baantje ?   ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Bier "Sint Bartus" in bulk uit het Waasland.
Alles krijgt zijn verklaring :) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Bart verdient het wel om er bij te zijn, na zijn eerdere deelnames.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Geen nood mensen , ik ben nog volop bezig de afwerking loopt volgens schema mits kleine problemen hier en daar maar volgende week heb ik vakantie en kan ik mij 300% concentreren op mijn project. 
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007


Steam.N

Goed nieuws, Bart.
Goeie moed, en succes met het rijpingsproces  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

Ik hoop jullie hiermee nog extra te bekoren. Het is nog niet 100% maar toch al 80%







Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

Mooi Mooi,
maar wanneer ga je nu beginnen alles in een kleur te steken ?
succes en we zien elkaar vrijdag of zaterdag wel...

modeltreinbart

De binneninrichting is er speciaal voor in het wit gehouden . Bovenaan in het gebouw is er nu reeds een want in gekomen met het logo van de firma.
De rest wacht nog op een kleine schildering en verwering , maar daarvoor is het nu net iets te donker geworden en zal worden uitgesteld tot morgen.
Ik kom vrijdag al op stellen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)