Problemen met en vragen over het nieuwe forum

Gestart door doomslu, 26 augustus 2012, 12:17:55 PM

PietB

Citaat van: Ludwig op 31 augustus 2012, 20:29:20 PM
Bedankt Pieter. ;)
Graag gedaan Luc,
Als je vind dat ik jullie (beheerders en moderatoren) voor de voeten loop met adviezen en oplossingen moet je het echt zeggen hoor.
Ik ben soms wat al te enthousiast.

grt Pieter.

MickeyMouse

Bovenaan (iedere ?) pagina staat er een link 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.'.
Kan daar niet de datum van het laatste bezeok aan toegevoegd worden?
--> bvb.: 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek (30/8/2012).'

Geert

PietB

Nee maar wat zou dat voor meerwaarde hebben dan?

grt Pieter.

doomslu

Citaat van: Kusttrein28 op 31 augustus 2012, 15:46:17 PM
Kan het zijn dat het 'te koop'-hoekje nog niet actief is?  Ik krijg het niet geopend.
Bij de rubriek "Te koop" heb ik de oude items in het archief laten staan, omdat ik veronderstel dat die geen echte waarde meer hebben. Indien jullie een andere mening zouden toegedaan zijn, dan kan ik die wel weer te voorschijn toveren hoor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: bossie op 31 augustus 2012, 20:59:54 PM
Citaat van: Ludwig op 31 augustus 2012, 20:29:20 PM
Bedankt Pieter. ;)
Graag gedaan Luc,
Als je vind dat ik jullie (beheerders en moderatoren) voor de voeten loop met adviezen en oplossingen moet je het echt zeggen hoor.
Ik ben soms wat al te enthousiast.

grt Pieter.
Pieter, ik apprecieer jouw hulp. Jij bent hier de ervaringsdeskundige, en daar wil ik graag van profiteren.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

LUC
Wanneer je het forum opent is er geen mogelijkheid om te zien of je berichten hebt en hoeveel, ik dacht dat er niet was, of heb ik het verkeerd ?
Op een aantal Ned.fora is dit wel aanwezig !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Peter,

volgens mij zie je dat in de menu balk: achter de optie "Mijn berichten" staat tussen haakjes het aantal ongelezen berichten.
Als je er geen hebt, staat er niets na de menu optie.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 31 augustus 2012, 23:37:47 PM
Peter,

volgens mij zie je dat in de menu balk: achter de optie "Mijn berichten" staat tussen haakjes het aantal ongelezen berichten.
Als je er geen hebt, staat er niets na de menu optie.
Volgens mij ook...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Andere vraag met "Mijn berichten":
is er een mogelijkheid om de berichten die je uitstuurt eveneens in categoriën te steken?
Dan zitten in- en uitgaande berichten over bepaalde onderwerpen ten minste samen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Ook hier weer in je eigen profiel kun je bij berichten kiezen wat er met uitgaande berichte gebeuren moet.
Ik zou adviseren ze in je uit-box te plaatsen.
Maar dan moet je wel de discipline hebben eens per maand of zo de handel op te schonen, anders loopt de database van Luc vol.

grt Pieter.

Steam.N

Pieter,

op dit ogenblik heb ik dat vinkje aanstaan.
Nadeel is dat ALLE uitgaande berichten op een hoopje zitten.
Liever had ik de mogelijkheid om ze achteraf één voor één samen te zetten met de inkomende berichten van een bepaalde categorie (label).

Het vinkje heb ik op dit ogenblik opstaan, om de uitgaande berichten op zijn minst (een tijdje) bij te houden.
Staat het niet op, ben je dat berichtje kwijt.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Ik begrijp je vraag Peter.
Maar nee meet zit er niet in, je kunt geen gebruikmaken van folders  in de outbox.
Dat is een beetje jammer dat ben ik met je eens.
Maar je kunt ook overwegen, als je veel PM verstuurt  dit via email te gaan doen.
Dan kun je je vraag en antwoord mooi in je emai programme rubriceren.

SMF is op het punt van PM zeer rudimentair, maar het heeft weer andere mooie dingen.

grt Pieter.

Steam.N

OK, Pieter. 
Nu moet ik niet verder zoeken.  Thx !  (Jean)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Citaat van: Steam.N op 01 september 2012, 09:50:28 AM
Nu moet ik niet verder zoeken.  Thx !  (Jean)
Sorry Jean, als ik ergens een verschrikkelijke hekel aan heb is het iemand bij de verkeerde naam noemen.
Mijn excuus daarvoor, ik had het antwoord geschreven vanaf mijn Android phone, die kleine schempjes(4.3 inch in mijn geval) zorgen dat je toch veel mist.

grt Pieter.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }