Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Problemen met en vragen over het nieuwe forum

Gestart door doomslu, 26 augustus 2012, 12:17:55 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 augustus 2012, 23:35:38 PM
LUC
Wanneer je het forum opent is er geen mogelijkheid om te zien of je berichten hebt en hoeveel, ik dacht dat er niet was, of heb ik het verkeerd ?
Op een aantal Ned.fora is dit wel aanwezig !



Inderdaad ik was dus verkeerd, Luc alvast bedankt voor je testmailtje en op deze wijze aan de lijve(forum) ondervonden dat alles op dit gebied 100 % in orde is !
Groeten Peter ;)

tsjoektsjoek

Waarom ontvang ik geen mails meer van het forum zoals voorheen, heeft dat met de provider te maken?

tsjoektsjoek
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

PietB

Wat voor mails ontving je van het oude forum dan?
Want je vraag is wel heel erg onder gespecificeerd.

grt Pieter.

Metpetergaathetbeter

volgens mij notificatie intikken, zo kun je berichten of é-mails ontvangen !
Groeten Peter ;)

PietB

Ik denk het ook Peter, maar ik wil het graag van hem zelf horen dan kan ik gerichter helpen.
grt Pieter.

tsjoektsjoek

Pieter en Peter bedankt voor jullie hulp, ik ben niet zo thuis in deze materie maar wat ik bedoel is dat ik automatisch
emails ontving met topics. Ik heb nu notificatie aangeklikt zoals Peter heeft aangegeven.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

PietB

Citaat van: tsjoektsjoek op 01 september 2012, 21:20:29 PM
Ik heb nu notificatie aangeklikt zoals Peter heeft aangegeven.
Prima dat je er zelf bent uitgekomen!
Het vermoeden bij mij was dat je de bericht notificatie bedoelde, maar het kon ook de email na een PM zijn.
Dus vandaar dat ik even verder vroeg, om bij een eventueel antwoord de zaak niet onnodig ingewikkeld te maken.

Opmerking:
Dit geldt voor iedereen je zult zelf weer de bericht notificatie moeten aanzetten, op de door jou gevolgde berichten.

Deze zijn bij mijn weten niet door Luc meegeconverteerd, lijkt me trouwens ook moeilijk.

grt Pieter.

Gerolf

Na wat vakantie eindelijk het nieuwe forum "volledig in bedrijf" kunnen bewonderen  8)
Knap werk van (vooral) Luc, en hierbij sterkte voor het tmm-forum. Zou nu vlotter moeten gaan met de opgedane ervaring, hé  ;)

Om even te reageren op een eerdere vraag: "rankings en sterretjes": Voor mijn part "weg ermee", en wel om twee redenen:
- de teksten en afbeeldingen op het forum zijn essentieel, en allerlei randinformatie moet zo min mogelijk storen.
- je ziet bij een lid het aantal posts, dan heb je geen ranking nodig.
- sommige mensen willen zo snel mogelijk "topranking" zijn, en gaan dan ballast posten om hun teller omhoog te krijgen

Ik moet nog naar mijn "kermis"-draadje op zoek - ben nog aan 't bijlezen op dit moment.
Hopelijk zijn bij de img-tags OK, anders heb ik een hoop onvoorzien werk  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Citaat van: Gerolf op 06 september 2012, 08:56:57 AM
Om even te reageren op een eerdere vraag: "rankings en sterretjes": Voor mijn part "weg ermee"
Helemaal me eens.
Citaat van: Gerolf op 06 september 2012, 08:56:57 AM
Ik moet nog naar mijn "kermis"-draadje op zoek - ben nog aan 't bijlezen op dit moment.
Gelukkig is er nu een goede zoekfunctie aanwezig.
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,8874.msg111515.html#msg111515 was een van de hits gevonden in 0.342 seconden.
En dat zonder dat er ook maar iemand weet van had.

grt Pieter.

Redskin

Asjemenou... ??? Zat ik net zo lekker eerste klas, ben ik na de migratie van het forum gedegradeerd tot reiziger tweede klasse  :o 
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController

Michiel

Wees blij! Jij zit nog lekker warm in de trein. Mij heeft het systeem al lang uit de trein geknikkerd, en ik hang hier zogezegd de "held" uit.  :-\

Gewoon afschaffen, dat systeem van sterretjes een graden. Zijn we beiden weer gelukkig.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cozzy

Hoe kan je in een berichtje een link in een stukje tekst integreren? Wat ik bedoel is dat er dan bv. staat 'deze website' ipv 'www.mijnwebsite.be'
Voorheen ging dat met <a href.... </a> maar nu lijkt me dat niet meer te lukken  ???

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

PietB

Hoi Tom,
dat doe je zo:
[url=http://www.modelbaan.ath.cx]de baan van Piet[/url]
Dat geeft dan dit resultaat:
de baan van Piet
Ik hoop dat dat het geen is wat je bedoelt.

grt Pieter.

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Redskin

Citaat van: Michiel op 07 september 2012, 15:37:24 PM
Wees blij! Jij zit nog lekker warm in de trein. Mij heeft het systeem al lang uit de trein geknikkerd, en ik hang hier zogezegd de "held" uit.  :-\ 

Lekker warm,  lekker warm...?! Pfoe. Knetterheet in die trein  :P

Citaat van: Michiel op 07 september 2012, 15:37:24 PM
Gewoon afschaffen, dat systeem van sterretjes een graden. Zijn we beiden weer gelukkig.  ;) 

Helemaal mee eens Michiel. Een hero zoals jij zou ik toch al nooit kunnen worden  :'(
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController