Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Metpetergaathetbeter

die foto van jou zijn die ramen niet gerenoveerd en zijn die nu niet kunststof of zie ik dat verkeerd ?
Groeten Peter

Metpetergaathetbeter

Jean ,


zo ken ik je niet je hebt je schoenscraper en een rond(verluchtingsgat ?)vergeten ?

Groeten Peter ;)

Steam.N

Niet vergeten, maar nog niet aangebracht.

Ramen en deuren: voor hetzelfde geld is de deur nieuw, en de ramen oud ... (wel minder kans  ;) )
Ach, ik zie wel ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Van mij mag het deurtje zo blijven hoor. Maar wat met de arduin motiefkes boven de smalle ramen ? Ze geven ook veel karakter.

Metpetergaathetbeter

#2944
om je helemaal zot te maken boven die deur moet dat ook nog aangebracht worden die arduinen afsluitpaaltjes ?  ;D

toch heb ik die indruk dat die ramen(de grote toch vernieuwd zijn en die kleine met dat loden glasraam toch oudere zijn, want vernieuwde met glasraam durven misschien net iets te duur te zijn !  :o :-\

Groeten Peter ;) (O toegevoegd wegens niet veroorloofd taalgebruik ;D

Metpetergaathetbeter

inderdaad Marc wij zaten hetzelfde te denken op hetzelfde moment want ik kon niet posten !

Steam.N

Schoenschraper maar direct gedaan. 
Verf nog even laten drogen, dan kan het ijzerstukje er op.

Ik dacht dat dat rond verluchtingsgat een buitenaansluiting voor waterleiding was (onbestaand in NEEB).
Verluchtingsgat ... zou nog kunnen ...

Arduin bolleke/kruiske boven de twee smalle ramen: komt er niet. 
Spijtig ... maar niet ... te is te ...
Misschien wel de arduinen sluitsteentjes.


Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Jean, als gij thuis ook zo luistert naar de vrouw dan moede gij toch ne vent zijn uit een miljoen, nietwaar ? ;D

Metpetergaathetbeter

't zou een waterkraanaansluiting ook kunnen zijn zoals jij aanhaalt !

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 mei 2014, 22:00:28 PM
Jean, als gij thuis ook zo luistert naar de vrouw dan moede gij toch ne vent zijn uit een miljoen, nietwaar ? ;D
Maar dat bén ik, Peter !  Absoluut !
Maar niet omdat ik mijn vrouwke op de minste wenken bedien ...
Je moest eens weten hoe dikwijls ze iets moet vragen, briefkes schrijven, sipjes kijken ...
Maar iemand een pleziertje gunnen is geen zonde, hé ?

Trouwens:
- Arduinen afsluitpaaltjes komen er, natuurlijk.
- Foto nog eens goed bekeken, ivm "verluchtingsgat".
  => Lijkt me wel degelijk een wateraansluiting te zijn. 
        Bovendien staat die niet op de NEEB postkaart.
  => Komt er dus niet.  (en neen, niet sip kijken of zagen  ;D ;D ;D )  KOMT ER NIET !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 16 mei 2014, 22:04:09 PM

        Bovendien staat die niet op de NEEB postkaart.
 

je hebt toch aan de voorkant van je kaart gekeken ? ;D

Steam.N

 ::) ::) ::) zucht ...  Peter Peter ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

we gaan gewoon(ik toch, hoe moeilijk ook!  :-\) je een beetje met rust laten zodoende kun je ons nog meer verbazen met je miniaturen !  ;)
Groeten Peter ;)

Steam.N

 ;D
Om je gerust te stellen: ik heb nét naar de voorkant van de kaart gekeken: geen zwart rondeke ...

Maar met al dat gezever heb ik een fout grijs geschilderd op de onderste arduinstrook ...
Daar heb ik een hele avond werk aan, om dat goed te krijgen ...
Bovendien ben ik ook mijn schraperstrookje kwijt ... nochtans 1.5 x 0.28 x 0.1mm groot ...

Ter compensatie: ben aan het derde laatste boogje bezig  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ik heb hier heel wat stappen en grappen gemist de afgelopen dagen  ;D

Ferme vorderingen, Jean  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw