Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Herwig

#585
Een doorkijkhekje.    En 't geeft doorzicht op mooie, sfeerrijke H0-dingen.

Kautenbach

zal t hekkie wat witter verven, is mooi fragiel, ik moet zelf ook ff kijken of ie er niet af gevallen was, ballast valt er niet af, zit meer dan genoeg loopvlak nog naast :D

nog wel ff wat gras bij onze hangende vriend zn sokkel plakken ;D

ook dar brandnetels (geetst) van Lanmesser


modelbaanHO

Citaat van: doomslu op 13 februari 2014, 13:30:08 PM
Citaat van: modelbaanHO op 13 februari 2014, 13:24:57 PM
Prachtige baan, zonder twijfel.

Toch een opmerking of vraag: hoort aan dat bruggetje onder de spoordijk niet een of andere vorm van borstwering of railing ?
Ik heb nu de indruk dat het ballastbed er zo kan afschuiven en op de weg kan terechtkomen.
Ik zie een hekje staan. Bril opzetten!  ;D 8)
Foto's opnieuw bekeken op een andere computer met betere resolutie.
Nu zie ik het hekje ook  :-[ :-[.
Was goed bedoeld.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

ha, kn gebeuren hoor, die pielepeuterige hekjes ook, ik had er zelf us ook al last van

Frank_N

Wat een kl*** hekjes ook, Wim! Zorg maar dat je er niet over struikelt en in de brandnetels terecht komt :D :D :D ;D

Btw, is het miss een idee je rails nog wat verder "onder te stoppen"?
Groet van Frank

Kautenbach

zo...de baan is nu echt af!!!

De kronen op het project, de bomen van Jos/Grove Den zijn vandaag in perfecte staat binnengekomen, Jos, TOP merci!!!!

geweldig mooie bomen, ook al zijn de foto's niet optimaal, ze doen het zo op de voorgrond echt geweldig goed, en geven een prachtige dieptewerking, errug blij mee, en de complimenten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ha, echt helemaal, blij, nog 2 weken en dan is t vroeg naar bed om de volgende dag in te pakken, op te bouwen ect ect




Stedahult

Nog twee weken, en dan kan ik het moois aanschouwen.
Ik ben zondag klaar, 3 weken over tijd.. (beter dan dat ik zwanger zou zijn)
Mvh. Steef

Steam.N

Alweer prachtig !
Mooi werk, Jos  ;)
Wim, je bent een geluksvogel, want het is een mooi kroontje op je eigen werk !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Wauw, dat is mooi zeg. Wees maar blij met die bomen! Mooi geheel Wim.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ems

Fantastisch, Wim!
Ik denk dat ik zondag wel ff langs kom.

Groeten, Edwin
Groet, Edwin

grove den

 :) :) :) 8) bedankt maar ze kunnen niet alleen "mooi zijn  want zonder die schitterende modelbaan zijn 't gewoon : boompjes.
ze staan er  inderdaad " mooi bij"....en gelukkig transparant genoeg om er doorheen te kijken met 'n beetje tegenlicht.
Is altijd spannend of ze wel voldoen op de bestemde plek en aan de eisen van de opdrachtgever :)
heel veel plezier en succes gewenst op OnTraxs!

Jos

Frank_N

#596
At Wim ende Jos: MILJAAR (wat is dit nou? =+++++) 8) ;)
Groet van Frank

Stedahult

Nou jou post gelezen te hebben waarin je de netels van Langmesser
noemde. Heb ik deze samen met wat distels en gele toortsen besteld.
De mrs. heeft ze gefatsoeneerd, aangezien ik het niet zie (moet bril)
En het ziet er werkelijk geweldig uit. Mooi spul, zeker voor de macro foto's.
Mvh. Steef

Kautenbach

jep erg mooi spul, zal over 12 dagen jullie resultaten goed bewonderen, ik heb alleen de brandnetels, als extraatje meegekregen, altijd nette service bij Langmesser ;)

Herwig

Mooie, fijne boompjes en struikgewas, keurig ingeplant op je sympathieke baan.
Lijken wel echt:  met de vervroegde lente krijg je misschien wel zomaar pimpelmeesjes en andere mussen op bezoek, in H0-nestkastjes en -nesten dan.