van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Michael

Wim een interessante  uiteenzetting over je achtergrond, ik ben nog lang niet zover, maar als ik hiermee aan de slag ga kom ik zeker even bij je op het net.
Ik wist niet dat dit mogelijk was bij Jowi.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

oetbeem

Ziet er echt schitterend uit met die achtergrond erbij, levendsecht!
De kleuren van het groen vind ik er ook super mooi uit zien!
Ik ben benieuwd naar je volgende update

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Kautenbach

michael, Danny, merci, hoe staat het met jouw baan Danny?

Kautenbach

dit weekend bouwen Tjalling, Harold en ik de baan voor de 2e keer op, de achtergrond wordt, als t goed is, vandaag verstuurd, ik ben benieuwd.

Inmiddels de module van het chateau verder aan het afbouwen, en een kleine innovatie, ik heb beton gestort.. T is modelbeton van Weber, duits spulletje, het werkt wel fijn op zich, en droogt niet snel uit en heeft van nature een grijze look. Ondertussen ook nog wat bomen gebouwd, en een paar sepia foto's gebakken.

Ik ga na dit weekend los met het stationsgebouw, het laatste bouwwerk van deze baan.













GVL


Stieven76

Weer mooie foto's Wim. Mooie boom ook  :D
Gebruik jij echte takken om je bomen te maken? Kan je hier iets meer over vertellen?


Kautenbach

hoi Stieven,

Ik maak frames van binddraad, zou dacht ik ergens in t draadje moeten staan, dacht ik...

Vandaag water in de ruwe vorm gegoten met waterdrops, gelukkig is mn vriendin een weekendje weg, wat het gaat in de oven en stinkt nogal, gelukkig bier en braadworsten in de buurt hahah, morgen an de bak, baan opbouwen, ook de achtergrond gearriveerd, machtig mooi, beetje Frans alvast








TBCédric

Dat riviertje is echt knap gemaakt!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Kautenbach

wij zijn wel baantje aan het bouwen hoor Luc ;)

bijgaand enkele foto's van het 2e opbouwweekend










tomenriet

Het ziet er allemaal weer schitterend uit.
Heel erg realistisch dat water, vind die 3e foto zo super.

Schaapjes mogen wel een likje verf hebben, zien er een beetje te schoon en wit uit.

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

tsjoektsjoek

verbluffend Luxemburg, het riviertje op de voorgrond doet mij denken aan het grensriviertje de Sauer
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Frank_N

""""wij zijn wel baantje aan het bouwen hoor Luc ;) """"""
Maar dan een BAAN met hoofdletters om U tegen te zeggen!!!, Wim 8) ;)
Groet van Frank

Kautenbach

merci, schaapjes zijn idd nog beetje clean, net in bad geweest, ik zal ze ff in de wei laten lopen ;D

De eerste ladingen van het geestrijk nat is onderweg..




Michael

Wim weer een paar prachtige foto's, ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd om de baan in z'n geheel te zien. Ga zo door.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Herwig

#419
@ Kautenbach,

De charme straalt er echt àf, om   "goesting"   te krijgen de wandelschoenen aan te trekken.
Het brasserie-wagentje is nog een ietsje te  "proper", als je tussendoor nog eventjes snel-snel verweer-tijd zou over hebben?

..., Herwig


[middag: gewoon 2 lettertjes weggegomd]