Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

dani

dit is echt zo één van die draadjes om af en toe eens door te nemen, naar de prachtige foto's te kijken en te genieten....   mooi werk !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

evan

Die laatste foto is echt wel knap Wim ;)

Het talud komt goed tot zijn recht ten opzichte van je achtergrond.  Nice!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

merci, daar doen we et voor ;D

gisteren bezig geweest met het stationsgebouw, ook gepoederd, en nee, niet om er jonger uit te zien..

ik twijfel nog of er een kleine overkapping tegenaan moet. en hoe ik nou een stationsbord/ perron borden moet maken ben ik ook nog niet helemaal uit, afwrijfletters gaat em niet worden iemand tips?


doomslu

Printen op fotopapier geeft bij mij goede resultaten voor borden en bordjes.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

he Luc,

Ga ik proberen, mat fotopapier neem ik aan?

Net ff station op zn plekkie gezet






doomslu

Ik gebruik fotopapier omwille van de hoge afdrukkwaliteit.
Als je op blinkend papier afdrukt kan je gerust een laagje matte vernis er over spuiten. Dat is trouwens altijd handig om papier te beschermen tegen vocht (ook in de lucht).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Wim als ik zo je station bekijk valt het pas op hoe goed het modelgedeelte opgaat met de achtergrond tegen de "muur". ;)

't Station zelf ziet er naar mijn mening ietwat bleek uit, maar de verdere afwerking is wel in orde zoals we van je gewoon zijn.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

tomenriet

Een schitterend station maar ........, komt er ook nog iets van een interieur in, je kan nu door het hele station heen kijken.
Het is net of het leeg staat.
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Kautenbach

ha, stations dak glimt nogal is donker van kleur, en dr moeten nog ramen in, en eigenlijk idd ook wel wat interieur, eerst buitenkant maar afmaken, en wat andere klusjes, oa schaapjes niet meer wassen ;)

tomenriet

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Kautenbach

op zoek naar CFL logo's kwam ik deze foto's tegen, met ouwe logo's, en het ovale logo, volgens mij had dat ovale logo 1 maat, nog wel ff hekkie en muurtje bijwerken :D










mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

vandaag dagje verlof gehad, en de laatste heuvel genomen :D

Het chateau geplaatst..

Diverse matten geplakt: vooral de matten van Milocomarty Welberg zijn toch wel heeeeel mooi, verder matten van modelscene en mininatur ect gebruikt, daarna de open stukken met een mengsel van diverse zaagsel mengsel en waldbodem ect opgevuld..

Hele zooi foto's gemaakt, vult lekker op... konnie kiezen ;D ;D












Kautenbach


TBCédric

Zeer, maar dan ook zeer mooie foto's en scenery! Ik vind het een knap stukje landschap!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.