Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

PeterC

Citaat van: Kautenbach op 24 augustus 2013, 18:03:51 PM
...en vandaag met de dremel op gips aan t werk geweest...

Een ideaal werkje voor als er net proper gekuisd is  :) :) :)

Schoon!
Groetjes, Peter


Ronald

Hallo Wim,

Je gaat als een speer maar...... ik heb voor een bekend evenement jou email adres nodig.... PM je mij dat even? Alvast bedankt!

Kautenbach


Kautenbach

vandaag ander klein bouwwerkje in de verf gezet en gepoederd (ff los op ongeveer t plekkie gezet), nu met name nog groenwerk en detailleren






tomenriet

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

oetbeem

Ziet er echt geweldig uit!

Ik vind vooral dat dak van het gebouwtje erg mooi met die 2 soorten dak pannen

Hij past ook heel mooi in zn omgeving

Ga zo door met bouwen!, Ik geniet van elke update :)

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Stieven76

Dit zijn prachtige plaatjes om naar te kijken!
Je mag er gerust nog enkele posten  :P

Kautenbach

bij deze Stieven,

vanmorgen (1x per 2 weken op de maandag ouderschapsverlof...) met Milocomartymatten aan de slag geweest, en t schuurtje op zn plekkie geplakt, gelijk 1e details als hectometerpaaltjes, telegraafmasten en reflectorpaaltjes bij de weg neergezet. 
De post wordt in Luxemburg met deze groene PTT bus regionaal verspreid..

ook de wandelroutes zijn uitgezet voor het opkomende toerisme, Up der Gare, t weggetje zal vermoedelijk richting het station lopen..










PietB

Heel mooi Wim,
ik volg je draadje al een tijdje, maar man wat maak jij een mooie(inspirerende) scenery.

grt Piet.

Kautenbach

hey Danny, Piet,

Merci, bouw vooral voor mn eigen lol daar is t om te doen, maar het maakt het extra leuk om te lezen dat ook anderen er lol van hebben ;D

ik zit ook regelmatig andersom lekker te neuzen, hoe je je elektra ect aanlegt, heel leerzaam voor mij, ik knoop de heleboel gewoon met een kroonsteentje aan elkaar.... ??? ???

we knooien lekker door, nog 1/2 jaartje..

Kautenbach

De module met de boerenschuur en t kleine korenveldje inmiddels nagenoeg gereed. Dus bezig op de treinenzolder met de volgende module.

Beneden aan de eettafel ben ik weer wat verder met het zagen van de gipsplaten voor de bouw van het Chateautje. De eerste zijn gemonteerd, als basis gebruik ik een blok Styrodur, waartegen ik de gipsplaten lijm met houtlijm. Zo krijg je een mooie stevige constructie. de gipsplaten op zich breken snel.
Aan de achterkant van de gipsplaten is te zien hoe de ramen zijn uitgezaagd.









Michael

Ziet er weer veel belovend uit, hoe maak je de ramen? Materiaal, kleuring? Wim dit wordt weer een uniek stukje.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

dinsdagavond klusavond, aan de meest linker module aan t afwerken, schiet ook al weer redelijk op...









ems

Prachtig Wim, je gebruikt je ouderschapsverlof erg goed!  ;)
Groet, Edwin