Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

foto's van een beginner

Gestart door swarol, 16 augustus 2011, 19:25:13 PM

Gerolf

Dat is het idee, ja. Mij lijkt het makkelijker om je details te bouwen, dingen te herstellen, ...
... maar het vraagt wel wat meer planning vooraf, en je bakjes moeten uiteraard perfect passen [;)]
Je tweede vraag: mij lijkt het duur voor sound, maar ik ben absoluut geen digitale kenner [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

in elk geval is het de moeite eens te overwegen van de bakjes,

wat de sound betreft daarom stelde ik de vraag want heb daar ook geen enkel benul van.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

Een ongeluk komt nooit alleen zegt men...

awel tis nog waar ook, heb in de loop van de week plat gereden met de rolstoel, niet 1 maar 2 voorste banden,

we zijn gaan zien om de binnenbanden te vervangen...moet ik nog wachten tot dat ze binnen komen in de loop van volgende week.

dus kan ik momenteel niet aan men tafel, maar voor alles is een oplossing.

ondertussen dan maar wat voorbereidend werk gedaan, 2 kasseiwegen gemaakt.



deze is al een basis voor een kort brugtje, waar ik de zijkanten nog voor moet uitsnijden en bewerken.

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Het zijn niet alleen betere foto's, maar ook je kasseien zelf lijken beter dan de eerste die je toonde. Oefening baart idd kunst [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

dat klopt vraagt het maar aan men vrouw....al veel met geoefend [:D]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

weeral een stukje verder met men spoorweg monument,







nu heb ik nog beschermingen van de naalden van men insuline die ideaal als paaltjes kunnen worden gebruikt,

ook zittten er op de naalden nog een dopje met doorzichtige plastic
die als lampenkapjes of als bloembakken gebruikt kunnen worden.

ook de stipjes waar ik men bloed met meet kunnen hergebruikt worden als zebrapad.

nu moet ik juist nog een boordsteen maken uit karton, om alles een mooi recht zicht te geven.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

philip vdb


swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

heb nog eens een poging gedaan wat denken jullie

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Hm ... ik denk dat er in je onderste witte deel enkele bogen veel te scherp zijn ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

klopt gerolf is foutje in de tekening
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

nu de binnenbanden voor men stoel nog niet binnen zijn,

heb ik nog wat voort gedaan aan het trein monument,

plein onder gelegd, figuren, beplanting enz geplaatst.

na dat het plein gedroogd en geschilderd was,
heb een namiddag werk gehad om het aan te kleden.

is het nu af? belangen niet, moet me nog lantaarnpalen aanschaffen, hier en daar een vuilbakje.

alle idee?n zijn welkom om het nog levendiger te maken



















en dit zijn de insuline dopjes zoals ik eerder vermeld heb

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

vandaag ga ik de straat met taxistop bewerken, maar hierbij een vraagje de auto's zetten jullie die vast,

of laten jullie die los staan zodat ze al eens van locatie kunnen worden verplaatst.







opbouwende commentaar altijd welkom

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

vandaag zouden eindelijk men banden er zijn, dus na 14 dagen kan ik terug naar men treintafel (joepie[:D]).

ondertussen niet stil gezeten en heb nog wat aangebouwd aan men plein,

de weg even laten drogen anders worden de groeven te diep heb ik gemerkt,

wordt ook al wat hand-iger met men ene hand, ben alleen aan tweivelen naar de kleur van de straat, denk nog wat meer vervuilen

de straat waar de taxi staat, andere is nog maar das



Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

vandaag kan ik eindelijk terug naar men treintafel, heb terug lucht oef,

daar ben ik van plan de sporen op te breken om een nieuw traject te leggen, heeft er al iemand een idee op men vorige vraag voor een duwtje in de rug aub,

gelukkig voor jullie dat ik terug naar men tafel kan, dan ben je wat verlost van men gezaag [:I][:D][;)]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa