Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

De uitdaging: \

Gestart door evan, 30 april 2011, 18:09:47 PM

Johan Poelmans

De overgang van de loskade naar de betonbaan zal wel zeer snel uitgehold worden door de vrachtwagens die errover rijden ;)

evan

citaat:
Geplaatst door Johan Poelmans

De overgang van de loskade naar de betonbaan zal wel zeer snel uitgehold worden door de vrachtwagens die errover rijden ;)

[:D][:D][:D]

Allen bedankt voor de complimenten en ook in de naam van Patrick voor zijn fraaie loskade[:)]

Deze avond wat rust.  Mn buurman Forumlid "Ratje" is ns komen kijken en heeft de baan uitvoerig getest.  Speelgoed voor grote jongens[:D]
Ik ben ook nog aan het lezen en opzoeken geweest  om info te vergaren en morgen kan ik weer voort na mn werk.

Heren goede nacht en tot morgen [;)]

Evan

PS:  Morgen komt Patrick de lokloods ruwbouw even plaatsen[:p]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Weer iets om naar uit te kijken.
En als Patrick zich er aan zet, wordt het alweer iets moois !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Mooi zal het zeker worden[:)]

Nog wat fotootjes volgen zo, maar deze avond staat er iets anders op het programma en dus geen verdere update voor vanavond.

De stootbalk op de loskade heeft zn gaatjes gekregen met de soldeerbout en Patrick heeft de loods ns komen passen.

Ruwbouw loods.  Van de onderkant gaat nog een 2 tal cm af en dan is het prima...

Ander zicht loods:

Nog fotootjes van gisterenavond:
"Ratje" aan het rangeren[:D]

De V100:

Lange rijtuig test:

Even wachten voor de overweg:

Tot morgen ;-)

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Hoi,

Vandaag heb ik niet veel tijd, maar toch wat experiment met groenmateriaal.  De volgende foto's zijn verre van defintief, maar het schept perspectieven.

De plannen zijn als volgt:

Zondag gans de dag, donderdag en vrijdag volgende week gans de dag (ben wel van wacht...) en dan tussendoor nog als ik tijd vind.

De derde en vierde module krijgen hun talud, ik ga een waterkraan en toren zelf bouwen en ben in blijde verwachting van de locloods die Patrick bouwt en dan nog het station[:p]

Enfin nog genoeg werk, maar leuke vooruitzichten.

Groeten,

Evan

Binco

Waaaw, ziet er mooi uit! [:p]

Toffe vooruitzichten ook, ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
Wat is het bij mij, examens [|)]

[:)][;)]

evan

citaat:
Geplaatst door Binco

Waaaw, ziet er mooi uit! [:p]

Toffe vooruitzichten ook, ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
Wat is het bij mij, examens [|)]

Van harte: succes, sterkte en geluk toegewenst[;)].  Er wacht een vankantie van 2 maanden nadien[;)]

Steam.N

@Evan:  het ziet er weer erg mooi uit.  Misschien ver van definitief, maar super goed.
@Binco: goeie moed.  Even doorbijten, en je kan al je vrije tijd weer besteden aan deze heerlijke hobby.  Ik duim voor een goei verloop !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

1op32

Evan heel mooi werk !
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

evan

Thx Heren,

Hier nog wat foto's van "the green green grass of home".

Er ontbreekt nog veel aan detail, maar ik moet en zal bijna dagelijks een foto plaatsen[:D]

Groetjes

Binco

Bedankt h? Jean & Evan [:)]

Mooi ook die betonweg waar het onkruid tussen groeit [:p]

evan

Er schieten wat jonge boompjes uit de grond...

Groetjes

René

Heb je nog plaats voor een paar pluimen?

voila, een hele plumeau daar waar je rug van naam verandert. [:D]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Gerolf

Ouwe bok, jong groen, ... [}:)] Maar 't is wel h??l mooi nagemaakt [8D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Daar kun je nu naar blijven kijken [:)][:)][:)]