Nieuws:

Nu in MSM 262 PRAKTIJK: Aanvullingen bij de Belgische perronoverkapping van Markenburg | Een functionele schroefkoppeling in H0 | Een Belgische Remms-wagen uit China | Wagens verplaatsen met kaapstanders

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

ToThePoint

Citaat van: Paulogic op 09 januari 2014, 18:01:49 PM
Al Capoen.  ;D (nee, geen tikfout)

Evan Capeon ?

@Evan

Knap, heel knap. Merci voor den uitleg. Ga toch de optie eens overwegen om op de nieuwe baan ook zo'n wagens te laten rijden. Een standaard vrachtwagen (van faller ?) heb ik al. En magneetstrip voor onder het wegdek. Soit zal er eens een boom met u over opzetten als het zover is.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

René

Dit weekend heb ik in Rijswijk weer even mogen genieten van dit prachtige bouwwerkje.

Meer foto's van het evenement verschijnen de komende dagen op:  http://www.flickr.com/photos/renewolf/
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

evan

Bedankt Rene!!!

Het was een leuke tentoonstelling met tevens een aantrekkelijke en gezellige verkoopbeurs

Ik heb er weer verschillende bekende gezichten gezien en leuke babbels gehad.  Kortom enorm de moeite.
Het was m'n eerste ervaring op de Nederlandse modelspoordagen en ben aangenaam verrast!

Hierbij ook nog wat plaatjes die ik tijdens de expo heb gemaakt:

Deze heb ik gemaakt vlak voor het inladen om te vertrekken richting Rijswijk.  Er stond namelijk een mooi strijklicht door de lage zon :)

Op het linkse kruispunt is nog een leuke scène toegevoegd omdat het middenplein wat leeg leek.

En wat sfeerbeelden...

Het doet me telkens plezier dat jong en oud de sfeer weten te waarderen en alle details ontdekken.

De wagentjes deden het zeker niet slecht, maar er is nog wat fine tune werk nodig tegen de volgende tentoonstelling.  De 90mAh LiPo accu's zijn zo gevoelig aan verschillende factoren.   

To be continued ;)

groetjes Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

René

Mooie beelden Evan. Die verbaasde gezichtjes van kijkers zijn vaal nog leuker dan die van een baan die je toch al kent.
René Wolf

www.wolfscreek.nl

Martin Welberg

Gave plaatjes, vooral in die laatste de man met bril  8)

Leuk je weer effe gesproken te hebben !

OlivierV

Citaat van: milocomarty op 13 januari 2014, 15:09:35 PM
Gave plaatjes, vooral in die laatste de man met bril  8)

Leuk je weer effe gesproken te hebben !
Die laatste man met bril is precies van verstomming geslagen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Binco

Evan met bijpassend T-shirt.  ;D

Leuke foto's!  ;)

janieburton

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

René

René Wolf

www.wolfscreek.nl

ERVIN

Je ziet ze allemaal denken , dat wil ik ook , en hoe hebben ze dit nou toch allemaal gemaakt.
Je mag er terecht fier op zijn , moet een geweldig gevoel geven als de mensen er allemaal zo naar staan te kijken. ;)

René

René Wolf

www.wolfscreek.nl

Stieven76

Mooie foto's René en Evan. Mooi stukje werk hoor!  ;)

ToThePoint

Evan ik vind geen woorden om " The high line " te omschrijven. God schiep het niet ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

Prachtige foto, die laatste van René !!!
Maar dant kan ook alleen maar, omdat het baantje een parel is  ;)
Proficiat, beiden.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }