Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

conducteur

Kun je voor mij ook eens zo'n baantje maken? Eentje meer of minder maakt toch voor jou gelijk weinig uit.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Decapod

Die laatste foto maakt het helemaal af. Ik ben echt benieuwd dit live te zien. Prachtig stukje werk. Ik zou het niet kunnen!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

conducteur

Sinds 4/03/2012 omstreeks 22:42:45 heb ik een nieuwe achtergrond voor mijn pc.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Hehe das plezant om te lezen ;)

Vandaag de laatste loodjes...   van een Deadline gesproken :o

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Succes !!! (niet dat daar enige twijfel over bestaat, hé  ;) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Bedankt Jean!

Net thuis en de boel is af...  Foto's zullen voor na Ontraxs zijn  :)

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Alles gepakt  ??? Tot morgen dan maar  ;D

evan

Yep en ondertussen staat ie klaar :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

En 't was de moeite!  8) Ik post een van de dagen nog wat extra foto's van OntraXs! Voor mij was jullie baan écht nummer 1: de sfeer zat goed, jullie achtergronden vond ik fantastisch en Sinatra voegde er nog wat extra aan toe (al past voor mijn part West Side Story toch ook echt wel hoor!)

Veel plezier nog de komende dagen en 't was fijn jullie te ontmoeten en zo'n toffe uitleg te krijgen over het ontstaan van de baan!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

Bedankt Pol,

Leuk jou ook te ontmoeten!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

D_Loc

Hier een filmpie (klikkerdeklik) van dit meesterwerk.
Gisteren gefilmd op On traXS.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

conducteur

Ik hoop dat Evan al een uitnodiging gekregen heeft voor Mechelen 2014... Dan kan ik het baantje ook eens bekijken in 't echt.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 09 maart 2013, 13:21:32 PM
Ik hoop dat Evan al een uitnodiging gekregen heeft voor Mechelen 2014... Dan kan ik het baantje ook eens bekijken in 't echt.
Mechelen 2014??  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Leuven 2014 bedoelde ik. Maar dat had je wellicht begrepen. foutje van de firma ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 09 maart 2013, 19:19:00 PM
Leuven 2014 bedoelde ik. Maar dat had je wellicht begrepen. foutje van de firma ;)
Tuurlijk wel.  ;)
Het gaat moeilijk worden om Mechelen door Leuven te vervangen in de hoofden van iedereen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *