Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

The High Line

Gestart door evan, 01 maart 2011, 17:02:32 PM

ERVIN

Elk struikje , elk grassprietje , elk riooldeksel , elk.....  , het ligt of hangt precies waar het moet liggen of hangen , dit is de Rubens van de 21ste eeuw , de Picasso van de lage landen , de  Michelangelo van Antwerpen....  ;)

modelbaanHO

't is presentabel noemt hij dat...

Ongelofelijk knap. Ik kan bijna niet wachten tot Ontraxs om het helemaal 'life' te kunnen aanschouwen.
Bedankt dat je ons het laten meegenieten met het ontstaan van dit prachtig stuk ModelBouw.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach

..ik zit weer op mn stoel, wow, nog een weekje,

Thommy

damn... das 1 modulebak, dat leek me meer dan 2-3m lang...
Greetz

Thommy

Kris

Hallo,
Ik was geen fan van Amerikaanse banen , tot ik dit draadje volgde , prachtig onderwerp , prachtige sfeer en top afwerking
Kris

evan

#500
Oesje :o al zoveel reacties!

Een heleboel lovende woorden.  Nogmaals dank en ik hoop velen van jullie te kunnen ontmoeten op Ontraxs.

Nu zoals Thommy aanhaalde... het is maar één module en hoop hierbij dat sommigen niet ontgoocheld zijn qua afmetingen.

Het is de bedoeling dat de baan groter is, maar tijd is ons allemaal bekend als "kostbaar".
Er is nog wel een "omkadering" met fotos als documentatiemateriaal op de blinde modules.  Deze blinde modules dienen om de keerlussen voor autootjes en het dubbel spoorovaal en schaduwstation de verbergen.

Wat wel leuk is, is het feit van iets groots weer te geven op een meer bescheiden ruimte.  Vele modelbouwers deden het al voor en het inspireert.

Ondertussen heb ik de locos voorzien van decoder en ga ik morgen hopelijk ns kunnen rijden 8)

Van harte nog een goede avond :)

PS: Michiel,  Er is een snoeiploeg naar het viaduct gestuurd.  Snoeien, maar niet volledig wegdoen is de boodschap ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vanmiegroet

Mooi gedaan evan.
Misschien een tof ideetje: horen er geen hobo's onder het viaduct?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

René

Wat moet ik hier nu op zeggen. Dit gaat het helemaal maken. En als dat niet zo is, dan heb je hele knappe foto's gemaakt. Ehhh, dat zijn nu ook al hele knappe foto's
We kunnen de 1e prijs nu al wel bij je baan neerzetten.   
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Durango

Yeah, helemaal mooi.  ;D ;D Ik til net mijn naar beneden gevallen onderkaak van tafel op. En inderdaad, de eerste prijs kan gelijk al bij
jou worden neergezet. Kom zeker even (lang)  langs om dit te bewonderen. Wel een bakje plaatsen om het kwijl op te vangen ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

2012

ik kan helaas geen punten geven ... ben te sprakeloos  ;D

Martin Welberg

Valt me idd een beetje tegen maar 1 bakkie  ;) Top stukkie werk Evan !

Thommy

Citaat van: evan op 03 maart 2013, 20:59:47 PM
Nu zoals Thommy aanhaalde... het is maar één module en hoop hierbij dat sommigen niet ontgoocheld zijn qua afmetingen.

dat was geen verwijt hoor, eerder een compliment.
Als ik de fotoreeks bekeek dat ik echt dat het een gigantische baan ging zijn. Maar op die grootte heb je; weeral, het mooiste en grootste gegeven dat kan...
Greetz

Thommy

evan

Nog ns bedankt he mannen!

De hobo kan er wel komen, alhoewel ze meer landelijker voorkwamen.

Thommy, ik zag het helemaal niet als een verwijt ;)

Vandaag is het gebeurd:

De treinen en auto's rijden volledig rond :P  Leuk!!!

Woensdag heb ik nog een dagje verlof om de laatste afwerkingen uit te voeren.

Ondertussen is de bovenleiding van Lauscha ook hersteld en is dat baantje ook klaar voor Ontraxs.

Ik beloof woensdag nog fotootjes te plaatsen en misschien een filmpje...

Goede avond nog en zeker tot Onstraxs

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

De laatste foto doet het 'm voor mij, zo'n karakteristieke plaat. Je zou als het ware de rook die uit de riolen komt er gewoon bijdenken :)

Schitterend werk Evan, ik denk dat de superlatieven je de komende dagen om de oren zullen vliegen, én terecht.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be