Op rust Belgische BR52 1/35

Gestart door vandorpe marc, 16 februari 2011, 13:51:14 PM

Steam.N

#90
Marc,  superknap !  Bljf zo verder gaan.  Je krijgt een prachtexemplaar !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vandorpe marc

#91
Voorlopig ga ik stoppen met de bouw van dit project en met de modelbouw.

Ik heb deze avond om 22 u totaal onverwachts men allerbeste vriendin,mijn lieve hond ,moeten laten inslapen na een plotse ziekte.
De laatste 6 jaar was ze geen 1 minuut van me weg,zonder ooit een slecht moment of enig probleem met haar,ze was er steeds onvoorwaardelijk voor mij.

Het is tijd om een beetje tot mezelf te kunnen komen,en eens alles goed te kunnen verwerken.

evan

#92
Oei Marc,

Dat is vervelend nieuws.  Sterkte en troost gewenst bij dit verlies.

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vandorpe marc

#93
Bedankt voor de steun Evan!!

Betekend erg veel voor mij.

Ongelooflijk wat dit doet met een mens,het is hier nu toch zo leeg en stilletjes in huis.
Hoe ouder je word, hoe anders je tegen alles aankijkt.
En de dood komt altijd zo onverwachts he,verdomd wat mis ik haar.

janjozef

#94
het beste ermee,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

#95
Even alles laten rusten, Marc en het komt wel weer goed.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

#96
Marc, veel sterkte !  Koester de mooie herinneringen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#97
Dat is erg jammer voor je, Marc. Het lijkt me normaal dat je hoofd even niet naar dit project (of andere) staat.
Gun jezelf de tijd om hiermee om te gaan. Het beste toegewenst [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

#98
Het verlies van een trouw huisdier komt steeds hard aan Marc. Sterkte!

Ze loopt nu waarschijnlijk te spelen met mijne Rex en mijne Spirou die ik na 12 jaar vriendschap vorig jaar een spuitje heb laten geven! ...Zo wil ik het althans zien...

Van zodra je je iets beter voelt kan je misschien ook eens een asiel binnenlopen. Daar zitten er steeds verlaten vrienden die wel best je hulp en vriendschap kunnen gebruiken...

vandorpe marc

#99
Bedankt voor het medevoelen,doet deugd!

Dirky; laat ons dit hopen he,wens het hen allemaal toe.

Olga was een prachtig asieldier uit maas mechelen.

Denk niet dat ik nog een hond bijneem,we hebben nog 2 andere bouviers.
Wat zijn ze beiden stil geworden.
Zie maar eens op men www.

ERVIN

#100
Veel sterkte man , ikzelf ben ook , in mijn jonge jeugdjaren, opgegroeid met honden , mijn ouders hebben altijd honden en katten gehad , de reden waarom ikzelf nu geen huisdieren heb , is omdat ik er veel te veel van af zie als die diertjes ons verlaten.
Ik weet maar al te goed wat jij en je vrouwtje nu doormaken , het doet gewoon heel veel pijn , het slijt wel hoor , maar dit draag je mee voor de rest van je leven.[:(]

Durango

#101
Veel sterkte, een huisdier verliezen is altijd erg zeker als hij/zij al zolang erbij hoort.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

vandorpe marc

#102
Vooreerst wil ik iedereen bedanken voor de vele steun na het verlies van Olga.
Ben zeer blij dat er nog zovele mensen graag dieren zien en er echt goed mee omgaan,dit verwarmt men hart zeer erg!!

Klein beetje proberen te bouwen,de binnenkant van het dak van het stuurhuis een beetje detail proberen te geven.
Begonnen aan het openwerken van het stuurhuis,en de deur terug verwijderd,deze draaien naar binnen open,en dat wisten we niet.
De 2? windleiplaat komt er niet aan,heb gekozen om stukken van de beugels te plaatsen,deze moeten noeg verder uitgewerkt worden.Het moet een vervallen en geplunedrde trein worden,dus moeten hier en daar toch schade ed terug te vinden zijn.








Gerolf

#103
Ferm, Marc. Goed dat je terug wat in actie bent [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vandorpe marc

#104
Bedankt Gerolf.

Stilletjes aan,kom anders gewoon gek.