St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

Michiel

Ik leg de laatste hand aan de pizza. Een stipje verf hier, nog een poppetje daar, een bloemetje in de hoek, een streepje grijs... En natuurlijk inrijden opdat alle treinen vlekkeloos rondjes rijden, met stoppen en vertrekken daar waar het hoort. Kortom, De bouw van St-Michel La Roche loopt op zijn eind. Een doorkijkje...?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cozzy

Super gefotografeerd!!
(en gewoonweg leuke baan [:)])

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Michiel

Dit weekend, 17 en 18 september, zal mijn minibaantje te zien zijn tijdens het N-Spoor evenement te Lochum (NL). 't Is ver rijden voor ons Belgen, maar waarschijnlijk neem ik het baantje ook mee tijdens de beurs in Mechelen in 2012. Dus geen paniek! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door Michiel

... maar waarschijnlijk neem ik het baantje ook mee tijdens de beurs in Mechelen in 2012.



Toch niet als deelnemer aan de minibaantjes wedstrijd... Ik zie mijn kansen om vooraan te eindigen zo achteruit gaan.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michiel

Nee, nee. Ik heb me wel ingeschreven voor de minibaantjeswedstrijd van 2012 , maar met een andere concept; niet met St-Michel La Roche. Maar dit minibaantje doet wel mee aan de dioramawedstrijd van het N-Spoor evenement te Lochem.  [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door Michiel

Nee, nee. Ik heb me wel ingeschreven voor de minibaantjeswedstrijd van 2012 , maar met een andere concept; niet met St-Michel La Roche. Maar dit minibaantje doet wel mee aan de dioramawedstrijd van het N-Spoor evenement te Lochem.  [;)]



Veel succes gewenst !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ferm, Michiel. Ik denk dat je met vertrouwen naar dat evenement kan gaan [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

De uitslag van de Lochemse jury is bekend. Mijn baantje is 2de geworden. Een eervolle plek gezien de knappe baantjes van de mede-deelnemers.

Ik heb in elk geval heel veel geleerd met de bouw van dit minibaantje, ik heb er minsten evenveel plezier aan gehad. Voor mij was deze deelname een ware overwinning.

En nu zal dit draadje langzaam richting de catacomben van het forum-archief wegzakken... Jammer? Nee, want we gaan voluit voor een volgende uitdaging. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

citaat:
Geplaatst door Michiel

De uitslag van de Lochemse jury is bekend. Mijn baantje is 2de geworden. Een eervolle plek gezien de knappe baantjes van de mede-deelnemers.

Ik heb in elk geval heel veel geleerd met de bouw van dit minibaantje, ik heb er minsten evenveel plezier aan gehad. Voor mij was deze deelname een ware overwinning.

En nu zal dit draadje langzaam richting de catacomben van het forum-archief wegzakken... Jammer? Nee, want we gaan voluit voor een volgende uitdaging. [;)]



Michiel,

Proficiat met de uitslag!

Je ambitie en je enthousiasme sieren je!

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Proficiat, Michiel! Goed van/voor jou [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

De pizza werd gesmaakt. We hadden niet anders verwacht !

Volgende uitdaging... een bruidstaart ????
mvg,
Paul(ogic)

ToThePoint

Michiel dikke proficiat ee man.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

marc goovaerts

Ook van mij nen dikke proficiat en ik hoop dat we het ooit ook eens in Belgi? in 'levende' lijve mogen aanschouwen.

Michael

Michiel gefeliciteerd, waar en wanneer kunnen we je baan bewonderen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154