Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

St-Michel La Roche minibaantje

Gestart door Michiel, 23 januari 2011, 15:16:28 PM

Paulogic

tja... mini en mooi. Die dames zullen gene hou vatten he [:D]
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Germaine, hedde 'n stekske vu moa?
Toet, Urbanie!... Zut, t'es gevalle. Vind et na mo terug, se!

Het is inderdaad mini!

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

eddy

Knap Michiel,en surtoe a' dialect is vree schoen.[:D]

groeten eddy

conducteur

Ik weet niet wat je beroep nu is, maar stripauteur zou wel iets zijn voor jou. [:D]
De eerste strip zal dan waarschijnlijk zijn:
De wonderbaarlijke verhalen van Urbanie:
Tuut zij den trein en de statie vertrok.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

grove den

Mie'jaar en zoeget in N!!!
Schoon toch!!!
Ben trouwens ook al een heeeeele tijd aan het twijfelen om ook eens iets te gaan "maken" een module of minibaantje of zo...ik zie nu dat je gewoon moet gaan beginnen!
Heerlijk om al die "werkverslagen" hier in dit forum te mogen lezen en zien!
Jos

doomslu

citaat:
Geplaatst door grove den

Mie'jaar en zoeget in N!!!
Schoon toch!!!
Ben trouwens ook al een heeeeele tijd aan het twijfelen om ook eens iets te gaan "maken" een module of minibaantje of zo...ik zie nu dat je gewoon moet gaan beginnen!
Heerlijk om al die "werkverslagen" hier in dit forum te mogen lezen en zien!
Jos

Doen Jos![;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

grove den


Luc:
citaat:
Doen Jos!


OEI!!![B)][:D]

jacques timmermans

Michiel,

jouw citaat van: "een rood perron in bepaalde streken" is zeker niet te veralgemenen. Immers uitzonderingen bevestigen de regel!
Er waren en zijn ook nog altijd bepaalde voorschriften op dit gebied, welke in grote mate bepalen welke soort van steenslag voor deze soort van perrons gebruikt moet worden. Ook in Duitsland! Heel vaak werden wat oudere perrons met slakken bijgevuld, omdat deze na het reinigen van de rookkamer van stoomlocomotieven, en masse bij de hand waren.

Jacques Timmermans

evan

Amai hier is goed doorgebouwd... "tieen en taaander"

Er beginnen leuke details in te zitten.  

E
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

Isomo is nieuw voor mij. Hoe kleven, wat houdt erop en wat niet... Het wordt een experiment: de ruwe vorm van een rotswand wordt dus hier eerst met Isomo blokken bepaald. Het experiment wordt vervolgd...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Michiel

Isomo is nieuw voor mij. Hoe kleven...


Niet aarzelen ... witte houtlijm !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michiel

Eric, bedankt voor je suggestie. Ik had hier een testje gedaan met houtlijm, en dat hecht inderdaad prima. De rotsen zijn vormende... [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Urbanie, eddet guurt van den Titanic?
Zwaagt sjoe, vriet vriet tristig. En ze zeuke dien aasberg nog alta!


Kortom, ik was even creatief met isomo. Nu eens zien wat tegellijm met isomo doet... [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Diene Aaisbaarg stoat ier achter oengs!

Grapje...

Ik ben benieuwd Michiel[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

Zeg, Urbanie, woroem leit da pape? ier?
Moh Germaine! Das veu a vute te cosje, tjien!

Dit is dus mijn eerste poging rotsen sculpteren. Na wat dasjteren met die tegellijm is het dit geworden. Het lijkt op rots, het heeft de structuur van rots, het is... nog natte tegellijm. Nu is het nog lang wachten voordat het droog is... [:(]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)