Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 december 2015, 12:23:57 PM
en die(ESU) waren er nog niet achtergekomen dat in Nederland en Belgie Nederlands(of iets dat er op trekt  ;D ;) )gesproken wordt ;)
Voor de LokPilot 4 heb ik hier ergens op mijn pc een Nederlandstalige handleiding op mijn pc staan, van de LokSound 4 moet dat dan logischerwijs ook ergens bestaan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan


GDE

Bedankt iedereen voor de reacties en de info. Het is inderdaad een loksound V4.0 M4 . Ik had ergens gehoopt dat er toch een Nederlandse uitleg voorzien was van de beschrijving die bij de 7301 was bijgevoegd . Me dunkt dat zoiets bij wet zelfs verplicht is . Zelfs met de Nederlandse beschrijving die op internet te vinden is heb je dan nog niet de uitleg van de functie toetsen eigen voor de  decoder van de 73 . Hoewel ik toch redelijk goed mijn Frans ken( en deze wel kan vertalen) is dit niet voor iedereen zo en bij mij als het op technische zaken komt dan is in het Nederlands al moeilijk genoeg. Anders is deze lok echt wel top en is er niets op aan te merken .

Break302

Allee voor die er nog op wachten, de 8217 in AC is al reeds binnen gekomen maar nog zonder sound !

Jos

bellejt

heb hem hier al staan maar er zit weer zo een uhlenbrol decoder in.

ronny-vdv

Ik heb mijn 7337 van Piko vandaag eens getest met een Plux-decoder en merk dat hij enorm wiebelt.

Klik op de foto om het filmpje te bekijken.
IMG_2892
IMG_2891

Wat kan dit zijn?
Os moet de lok terug naar de winkelier?

Alvast bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

Rangeerduivel

Op het eerste zicht zou ik zeggen, daar hij niet hobbelt, een scheef wiel of....zit de metalen band met de flens wel mooi recht op het (kunststof)wiel...?

;)

SuSke

Op de rollenbank wiebelen die van mij ook en op de baan is dat een stuk minder.
Op de rollenbank is er gewoon veel meer speling op de flenzen en daardoor is het moeilijker om je loc "mooi in het gelid" te houden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

guy holbrecht

Het klopt wat Frans zegt. Ik heb dezelfde rollenbank en ook daar wiebelen mijn locs. Op de modelbaan is de loop veel rustiger. Het ligt dus aan de speling van de rollagers op de rollenbank. Enkele jarengeleden zelfs nieuwe rolletjes gekocht voor op de rollenbank, doch ook met de nieuwe onderdelen bleef het wiebelen.

ronny-vdv

Ik moet zeggen dat mijn overige loks 82 dit niet hebben.
Mvg,

ronny-vdv

Ludwig

Er is toch duidelijk iets mis met de loc.
Als hij nieuw is gewoon terug naar de winkel zou ik zeggen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2