Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum-meeting 28/12/2007

Gestart door Gerolf, 05 november 2007, 08:11:40 AM

SuSke

We gaan er dan ook van uit dat we welkom zijn bij Eric op de aangegeven datum.[:)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

factageklerk

Wel mannekes , het is hier zo stil jullie zijn het toch niet vergeten zeker .  Een klein vraagje wie kan me oppikken aan het station van Kapelle Op Den Bos en is bereid om me daar ook terug af te zetten?
 

Gerolf

Ik kan helaas nog niet met zekerheid zeggen dat ik er zal geraken. Er zijn zieke (lees: te vervangen) collega's op het werk, en dat tijdens de feestdagenperiode [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Wel mannekes , het is hier zo stil jullie zijn het toch niet vergeten zeker .  Een klein vraagje wie kan me oppikken aan het station van Kapelle Op Den Bos en is bereid om me daar ook terug af te zetten?


Is gewoon een kwestie van even langsrijden en afspreken om hoe laat je daar aankomt.
Ik wil er wel een deel gaan oppikken aan het station, mijn autootje is groot genoeg.
Laat maar iets weten via PM of dit forum.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Bij mij staat dit in dikke stift in de agenda !
't Is voor z??r binnenkort ! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

marctje

ik ga ook proberen te komen (waarschijnlijk zal mijn vrouw ook wel weer meegaan, anders blijf ik plakken) dus +2
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

trainfreak

Ik zal er ook zijn, enkel weet ik nog niet met wie[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Dimi, ik ga zekers maar weet nog niet als er iemand van de club mee gaat anders kan me u oppikken in Wetteren zoniet kom ik je halen als je niet tot in Mere geraakt...

trainfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

Dimi, ik ga zekers maar weet nog niet als er iemand van de club mee gaat anders kan me u oppikken in Wetteren zoniet kom ik je halen als je niet tot in Mere geraakt...



Bedankt voor het aanbod, je bent al de derde die het voorstelt[:D]

Ik laat jullie zeker nog wat weten als het bijna zo ver is!
Spoorse groeten
Dimitri

Rochevalien

Ik ga zeker ook  langs komen [:p][:p] Ik ben er nu al van overtuigd dan het daar h??l gezellig gaat worden[:)]
Misschien stof voor een klein artikeltje in MSM,m?t foto's? dat zou inspirerend kunnen werken voor de toekomst.

Gerrit

doomslu

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

...
Misschien stof voor een klein artikeltje in MSM,m?t foto's? dat zou inspirerend kunnen werken voor de toekomst.

Laat ik daar nu deze morgen ook aan gedacht hebben... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Ik kom normaal gezien ook met Luc (belair).
Tom

erik de noorman

Ik zeker ook. [:)]
Breng wel een dikke pul mee want het is momenteel gemiddeld 5? op mijn zolder.

Erik

loebaske

Dat zou een tof idee zijn Luc om daar enkele foto's en een klein(groot) reportage van te maken in MSM [;)]