Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Forum-meeting 28/12/2007

Gestart door Gerolf, 05 november 2007, 08:11:40 AM

modelbaanHO

De meeting staat met stip genoteerd in mijn agenda. Ik kom wel alleen, als 't vrouwtje meekomt zitten de kindjes alleen en dat zou wel eens problemen kunnen geven.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

wisselstromer

eric

mss een stomme vraag
maar waar moeten we ons vrijdag aanmelden???

Langs het restaurant of via een andere ingang??

of staat er een hostesse op ons te wachten [:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

erik de noorman

maar waar moeten we ons vrijdag aanmelden???

Langs het restaurant of via een andere ingang??



Langs het restaurant vanaf 19.00.

Erik

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

maar waar moeten we ons vrijdag aanmelden???

Langs het restaurant of via een andere ingang??



Langs het restaurant vanaf 19.00.

Erik

Dus geen hostesse... [:(][V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik de noorman

Ik zal een minirokske aandoen. [;)]

Erik

wisselstromer

eric bespaar ons het zicht en zelfs de gedachte [:D]

nog 1 vraagske

via de routeplanner heb ik een route gevonden (vanuit aarschot) via de A12 en dan via de Bergstraat
Zijn er verkeerslichte nop het kruispunt A12/Bergstraat ??
en kan men dit kruispunt 'herkennen' bv groot gebouw, supermarkt of iets anders

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

erik de noorman

Ik heb wel mooi gespierde kuiten he.

Vanuit Antwerpen neem je de A12 richting Brussel. In Boom de ruppeltunnel onderdoor. Dan de eerste lichten die je tegen komt (ongeveer 4 km verder /op je rechter kant aan de lichten heb je de brouwerij Moortgat ssst kier rust den Duvel). Aan deze lichten ga je links richting Tisselt. Dan de eerste straat rechts (op de hoek staat een cafe-dancing). Altijd rechtdoor ( 1 x rode lichten passeren) tot aan de zeekanaalbrug (Willebroek-Brussel). Voor de brug blijven en naar rechts de baan blijven volgen die naast het kanaal loopt.
Voorbij DHL/SCHENKER en de Promat fabriek. Wanneer je een grote dikke buis ziet die de baan overspant moet je dadelijk naar rechts. Dit is de bormstraat. De baan blijven volgen (kronkelt wel een beetje) en ongeveer 2.5 km verder (na een bocht)op je rechterzijde is het restaurant. Een wit gebouw ik zal al de verlichting wel aansteken dan kan je niet missen.

Voor de mensen die vanuit Brussel komen neem je de A12 richting Antwerpen. Voorbij de dancing carre heb je dezelfde lichten zoals hierboven beschreven. Dus nu aan uw linkerzijde ssst hier rust den Duvel aan deze lichten naar rechts en verder dezelfde weg volgen.


Voor de mensen die vanuit Mechelen komen. Neem je richting Willebroek.
Het eerste rond punt dat je tegenkomt (restaurant de kleine heide)ga je de nieuwe ringbaan op (richting A12 Boom). Het volgende rondpunt moet je richting Tisselt /Kapelle op den Bos nemen (volg de pijlen Schenker) Schenker voorbij rijden tot aan de dikke buis die de baan overspant en verder zoals eerder beschreven.

Voor wie echt verloren rijdt mijn tel : 015/714177.
Restaurant Ter Kouter
Bormstraat 211
1880 Kapelle op den Bos  ( Ramsdonk deelgemeente)
Het is 50 meter van de kerk in Ramsdonk (deelgemente van Kapelle op den Bos.

Erik

modelbaanHO

Als er nu nog zijn die durven verloren rijden.[:D]
Bedankt voor de duidelijke routebeschrijving Erik !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

wisselstromer

ok
wie het nu niet vind

ps
we geloven je op je woord ivm je kuiten [:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loebaske

Dat is een behoorlijke beschrijving, en waar dat gouden drankje rust weet ik maar al te goed zijn [:p][:p]
Dus zet hem maar koud die gouden Duvel[^][^]

wisselstromer

heeft iedereen al zijn naambordje klaar gemaakt voor vrijdag???
zodat we weten tegen wie we spreken en het makkelijker is om iemand te herkenen
wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Yep, mijn naambordje hangt reeds klaar.[:p]

factageklerk

Vrijdag kom ik om 18u40 aan in het station van Kapelle Op Den Bos en om 22u20 heb ik van daar uit de laatste trein terug naar aarschot. Is er hier een brave ziel die me daar eventueel wil komen oppikken en me daar terug kan dumpen.
 

SuSke

Ik wil wel passeren via het station van Kapelle-op-den-Bos zo rond de klok van 18u40.
Als er zijn die ook met de trein komen, laat iets weten, dan wachten we op mekaar.

Om terug te geraken zal zeker geen probleem zijn. Ofwel met hetzelfde vehikel of dat van een ander bereidwillig forumlid [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.