Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting 28/12/2007

Gestart door Gerolf, 05 november 2007, 08:11:40 AM

factageklerk

Hier zie , als eerste thuis met de laatste trein. Jammer, want ik had graag langer gebleven bij die toffe bende....... . Er zijn ook wat foto's genomen door een aantal aanwezigen ,dus vermoed ik dat we daar een verslag van zullen terugvinden in de volgende MSM. Het is voor mij een toffe aangename avond geweest. Voor diegene blijven hangen zijn ook denk ik (gloegloe.....  burpsss)[:p]als hun vrouwen dat moesten weten[B)]ook Raf van Brelec zijn demo was goed en het onthaal van onzen Erik de Noorman(we konden z'n kunstwerken boven het restaurant nog eens bewonderen ) was schitterend. voor herhaling vatbaar[;)]

@ Erik bedankt voor je aangename ontvangst en bedank je in mijn plaats ook je vrouw omdat ze me heeft opgepikt aan het station
@ Koen bedankt dat je me terugbracht naar het station
 

trainfreak

Wij zijn nog gebleven tot 23u45 ofzo.
Tegen 0u30 thuis.

Het was zeer leuk om iederen eens te(rug) zien.
Wanneer is de volgende?[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

En ik ben ook terug thuis, wij waren de laatste, zoals meestal!![:o)]
Hele toffe avond, dit kan ik iedereen aanraden, oude bekende gezien, maar ook enkele nieuwe gezichten, en eindelijk heb ik Tom eens mogen ontmoeten, voor de rest, knap hoor Erik wat jij allemaal kan doen met karton en alu.bakjes, ook de uitleg van Raf(Brelec) was zeer leerzaam, al bij al, een toffe avond, en ik ben weer van de partij bij de volgende forum-meeting!![;)]

marctje

toffe avond, gezellige bende en ongelofelijk, mijn vrouw vondt die verlichting van brelec heel mooi en was wreed ge?ntresseerd
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

loebaske

Iedereen goed thuisgekomen[?][?] vermoedelijk wel[:)]
Het was een zeer aangename avond, nieuwe forum gezichten leren kennen, en andere weer eens de hand kunnen schudden.
In ieder geval voor herhaling vatbaar, wat betreft de tijd: veeeel te kort wou nog de ??ne en andere nog spreken, maar dus geen tijd...
Erik, bedank voor de warme ontvangst.

Foto's zullen wel ergens verschijnen vermoed ik want de huis fotograaf(Dooms Luc) was er ook, en eindelijk er eens kennis kunnen mee maken.

En nu brainstormen voor de volgende meeting, misschien eens in het west-vl/kust [?][?]

wisselstromer

ik was tegen 1u thuis

het was een zeer fijne avond
zeer goede demo avond van raf (nu weet ik dat alles makkelijk is en op 5min kan geregeld wordne [:o)])
verder veel nieuwe mensen leren kennen en ged gebabbelde en gelachen

eric en uw vrouw
merci voor de zeer goede ontvangst
ge maat super mooie dingen met chinese bakjes en karton

ik ben er zeker terug bij op de volgende afspraak in ..... (trier??)


wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Koen

Het was voor mij een zeer aangename avond op een prachtige locatie. Erik, bedankt dat je dit voor ons wou organiseren. Ik denk dat de aanwezigen het er over eens zijn dat dit een geslaagde avond was!
Ook je baan stond weer te schitteren. Ongeloofelijk hoe je dit allemaal voor mekaar krijgt op basis van papier, karton, alu bakjes, stylo's,...

Ook ik heb de gelegenheid gehad om een aantal nieuwe gezichten te leren kennen en een aantal oude bekenden te ontmoeten. Het was een verijkende avond maar zoals loebaske al zei, veel te kort.

Raf (Brelec), bedankt voor je uitleg. Het was duidelijk en gestructureerd (oeps de trekjes van de leraar komen weer boven [B)] [:I]). Je hebt mij overtuigd van je project. Ik stuur je nog een PM.


mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Het was zeker de moeite waard. Er was behoorlijk wat volk, en ik heb enkele nieuwe gezichten gezien.
Spijtig genoeg heb ik met enkele - voor mij nieuwe - geen kennis kunnen maken.

Raf heeft zeker zijn best gedaan, Erik's baan (en minibaantje) ziet er ferm uit.
Erik en familie: h??l erg bedankt voor de geweldige ontvangst!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien





Voila,enkele foto's van deze z??r gezellige en leerrijke avond.
Het is hierboven allemaal al geschreven en ik kan dat alleen maar voor 100% bijtreden. Eric en zijn vrouw waren de perfecte gastheer-gastvrouw en Raf zorgde voor een geslaagde voorstelling van zijn produkten (was ook z??r professioneel gedaan)
Ik heb ook een aantal bekende -en minder bekende -forumgebruikers mogen ontmoeten en kan mij nu ook beter een echte persoon voorstellen achter de nickname.
Wat mij betreft mogen deze metings zeker verder gezet worden ,maar dan op andere locaties en bij andere gelegenheden.
Het was ook fijn om de baan van Erik nog eens terug te zien en nog eens uit de eerste hand te vernemen hoe Erik alles gemaakt heeft.
Wat mij betreft een z??r geslaagde avond.

Gerrit

SuSke

Erik, Bedankt voor de ontvangst. De "chateau d'oiseaux - m?thode champagnoise" was verrukkelijk en van een goed jaar.[;)]

Het was een gezellige en interessante avond.
Vele gekenden terug gezien, een aantal nieuwe ontmoet, en veel lol getrapt.
De setjes van Raf gaan nog in veel wagens en locs ingebouwd worden denk ik, tijd dat ik eens een investeringsplan opstel [:D] voor de spoorwegmaatschappij Ieverans.

Voor de volgende meeting, zet me maar op de lijst. Ik ben er terug bij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

tonycabus

Ik wist wel dat ik wat zou missen...
Helaas zit ik onder zware medicatie (lange afstanden verboden te rijden!) en weet nooit op voorhand wanneer ik gedaan heb met het werk. Het werd laat, dus kon ik ook niet meer met Luc Belair mee.
Raf zie ik zeker binnenkort, want we hebben gezamenlijke interesses.
Wat Erik betreft, ik was er zeker van dat de avond wel zou slagen met zo'n gastvrouw en gastheer!!

Al bij al een mooi initiatief (maar waarom werd dit forum anders opgestart???) dat ik jaren geleden al gepromoot heb. Helaas kon ik er deze keer niet zelf bij zijn.

Laat jullie foto's en eventuele verslagen maar komen, voor allen die er niet konden zijn!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

pabe

Inderdaad een zeer geslaagde avond...op een prachtige locatie en met de perfecte gastheer en gastvrouw !!!  
Erik en mevrouw, nogmaals bedankt voor de joviale ontvangst !!!!

Blij dat ik eindelijk eens meerdere forumleden heb ontmoet en een babbeltje mee kon slaan.  Sympatieke bende [:D][:D][:D]

En ja, ook de presentatie en 'aftertalk' van Raf was te smaken !  Mooie spullen !!!

Tot slot, Erwin, nogeens bedankt voor de lift !!

greetz,  Paul


erik de noorman

Mannen bedankt voor de woorden van lof naar mijn vrouw en mij toe.
Maar ik wil jullie toch ook bedanken dat ik het  heb kunnen organiseren bij mij thuis. Nu kon ik er tenslotte ook bij zijn wat anders niet zo voor de hand ligt met mijn werk. Raf ook bedankt voor de demo.

Erik.

doomslu

Ik kan hier eigenlijk niets meer aan toevoegen.
Toch nog eens Erik en zijn vrouw bedanken voor de gastvrijheid.
Deze avond was een geslaagde mix tussen gezellig babbelen met gelijkgestemde zielen, een beetje professionele uitleg en het aanschouwen van een baan die altijd de moeite om te bekijken waard is.

Dankzij het forum heb ik heel wat bijgeleerd, maar vooral veel nieuwe vrienden gemaakt !

Wie er niet bij was ... mis de volgende niet !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pabe

Beste vrienden,

Naar aanleiding van de forummeeting gisteravond:

Ikzelf ( en blijkbaar ook vele anderen ) zijn niet zo goed in het onthouden van namen/gezichten...  -uitzonderingen daar gelaten [:I]  
Probleem bij de volgende meeting of beurs of tentoonstelling... 'wie was nu weer wie?' [B)]

Waarom zetten we niet een foto in ons profiel, en ook onze woonplaats...  soms ontdek je per toeval dat iemand die al jaren op het forum zit, eigenlijk bij wijze van spreken om de hoek woont....

't is maar een suggestie, maar ik heb in ieder geval al het goede voorbeeld gegeven...[^]

Verder nog prettige feestdagen gewenst !!!  Paul [:)]