Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Forum-meeting 28/12/2007

Gestart door Gerolf, 05 november 2007, 08:11:40 AM

factageklerk

OK , dat is goed tot vrijdag. Je kan me herkennen aan de bodywarmer die ik draag waar "palm" op staat, m'n naamplaatje en niet te vergeten door mijn "brede" omvang[:D]
 

belair

Ik kom van de kust, als er iemand problemen heeft laat het weten. Voor het ogenblik heb ik nog 2 plaatsen vrij. Ik ga eerst Tom afhalen thuis in Torhout.
mvg
Luc

trainfreak

citaat:
Geplaatst door belair

Ik kom van de kust, als er iemand problemen heeft laat het weten. Voor het ogenblik heb ik nog 2 plaatsen vrij. Ik ga eerst Tom afhalen thuis in Torhout.
mvg
Luc



Ik weet het nog niet, ik kan het pas donderdag zeggen als m'n pa thuis komt van zijn werk.

PS: er komt zo een mailtje naar jou..
Spoorse groeten
Dimitri

MARKLINRIJDER

Ik ben ook van plan om te komen.  Tot vrijdag h? manne.

Groetjes,

David

T03

Ik vertrek uit Sint Pieters Leeuw (Halle) rond 18:30, indien iemand meewil zijn er nog 3 plaatsen beschikbaar. Ik kan indien nodig ook mensen ophalen aan het station ter plaatse.
Interesse ? Stuur mij een mail.

SpGr[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

loebaske

Het begint serieus af te tellen [:)]
Erik, zie je het nog zitten voor gans die bende van onnozele mannekes te ontvangen[:D][:D][:D]

doomslu

Ik ben dit draadje even afgelopen om te kijken wie er nu allemaal komt.
Dit is mijn lijstje in alfabetische volgorde. Reageer even als er fouten in staan.

Om te beginnen : de gastheer : erik de noorman (Erik) [:D]
Arbeco (Len)
belair (Luc)
doomslu (Luc)
ERVIN (Erwin)
factageklerk (Joris)
Gerolf Peeters (Gerolf)
Koen (Koen)
Krispy (Kris)
loebaske (Eric)
marctje (Marc)
MARKLINRIJDER (David)
ModelbaanH0 (Luc)
pabe (Paul)
Rochevalien (Gerrit)
SuSke (Frans)
T03 (Marc)
Tom (Tom)
trainfreak (Dimitri)
wisselstromer (Wim)

En dan de twijfelgevallen (wisten het nog niet, of ik heb het niet begrepen [:I]) :
Locorail (Yves) ?
marklinhobaan (Greg) ?
Tonycabus (Tony) ? komt waarschijnlijk wel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

Ik kom met Tom en Loebaske (Eric) tegen ongeveer 20u. Mogelijks komt Dimitri nog mee, hij moest nog zien of zijn vader vrij was of niet.
mvg
Luc

Rochevalien

Da's al meer dan volk genoeg h?, ze zouden wel allemaal op ??n foto moeten kunnen [:D][:D]

Gerrit

wisselstromer

ik mag precies niet komen van luc [V]

ik had toch ergens gezegd dat ik kwam ???

luc indien in permicie heb zou ik graag komen [:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

@wisselstromer : allez, omdat gij het zijt zal ik je er bij zetten [:D] (sorry, je stond wel op mijn papiertje, maar ik ben vergeten jouw naam over te typen...[:I])

@Rochevalien : ik heb me een extra geheugenkaartje gekocht zodat jullie allemaal op de foto kunnen. Nu nog zien of die zolder van Erik tegen al dat gewicht kan. Goed verzekerd, Erik ? [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Greg

Ik zal er niet bij kunnen zijn [:(]
Dus mijn naam mag je al schrappen van de twijfelgevallen.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

factageklerk

Ah , komt die reportage er dan toch in MSM[:)]breng toch maar voor de zekerheid een breedbeeld fotolens mee en ik zal mijn haar in een middenstreep trekken [:D][:D][:D] nog een kleine vraag is er vrijdag ook de mogelijkheid om producten van Brelec te kopen vb;frontverlichtingen e.d.? zou mooi meegenomen zijn
 

wisselstromer

gee nerg luc
maar als ge me nu nog eens wim noemt ipv eric dan is alles ok[:p]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

gee nerg luc
maar als ge me nu nog eens wim noemt ipv eric dan is alles ok[:p]

Wim, op mijne leeftijd zou ik beter moeten weten en op tijd gaan slapen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *