Broodmachine:
Heb er hier één staan, maar niet meer gebruikt sinds verhalen uit eerste hand van in brand gevlogen exemplaren ..( op timer 's ochtends ...)
Onbewaakt laten we dat ook niet draaien. Die machine is nog niet in de fik gegaan. Een laptop batterij wel en daar waren we gelukkig bij. De bakker (en suppermarkt) zijn op 500 meter of zo, daar haal ik ook de auto niet voor. Maar het is geen warme bakker spijtig genoeg.
hetgeen je niet aan brood uitgeeft geef je dan aan andere zaken uit.......grote pinten zwaar bier, begin je dat dan ook zelf bier te brouwen?
Waarom niet

Maar als je niet van afwassen houdt dan moet je niet aan brouwen beginnen. Ik heb ooit een boek over bier brouwen gekocht en dat was het eerste dat er in stond. Afwassen, afwassen en dan nog eens afwassen. Als je dat niet ziet zitten moet je niet verder lezen. Ik heb dan ook niet verder gelezen.
kunnen we het nu over modelspoor hebben?
Waarom? Het is hier de off-topic hoek daar mag het niet over treinen gaan. En als je iets over treinen post in de andere delen dan komt er toch geen reactie.... Waarom zou je nog de moeite doen om iets over treinen te zetten?