Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

E.O.L. of een stukje op 80cm²

Gestart door SuSke, 02 september 2017, 20:12:57 PM

SuSke

Vandaag verder op hetzelfde thema, alleen geen roest deze keer, maar oud hout, dor gras en vuil zand  8)

20170926_212512 by Frans Peeters, on Flickr

20170926_224737 by Frans Peeters, on Flickr

20170926_224705 by Frans Peeters, on Flickr

De oude matras heeft ook al een plekje gekregen. Wat die daar ligt te doen ??  :-\ :-\

20170926_224652 by Frans Peeters, on Flickr

En ondertussen liggen de asbestplaten verder te drogen  ::)

Morgen verder want de dagen tikken gestaag weg  ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Alweer SUPER !
Meester aan het werk  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Frans je hebt de smaak goed te pakken, leuk dat je dit allemaal met ons deelt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirkh

Weeral een reden meer om naar Edegem af te zakken op het einde van de maand. :)

dani

dat ding wordt hoe langer, hoe lelijker.....

En daarmee bedoel ik meer verweerd en aangetast door de natuur en de tijd...  Het is een fijn stukje om naar te kijken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Pierre

Je bent lekker op dreef Frans. Man .. man ... wat een prachtig stukje werk lever je daar. Ik volg je met heel veel belangstelling. ;)
Groet Pierre.


SuSke

De asbestplaten waren droog, dus tijd om ze te plaatsen ;)
Het loketlood mag natuurlijk ook niet ontbreken  8) 8)

20171003_220104 by Frans Peeters, on Flickr

20171003_214741 by Frans Peeters, on Flickr

En na de nodige kleurtjes, wasjes en meer van die leuke vieze dingen wordt het

20171003_230608 by Frans Peeters, on Flickr

20171003_230601 by Frans Peeters, on Flickr

Morgen dan toch maar eens beginnen met de "omkadering" van het geheel en dan kan het dak erop  :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Echt machtig realistisch weergegeven en verweerd die asbestplaten  8) 8)


Zet maar wa pluimen op je hoed


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Goe bezig, Frans !!!
Wil ik zéker zien, op jullie expo  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }


SuSke

Bedankt voor de complimenten.

Ben nu bezig met de "kleine" prulletjes en de "omkadering" (maar die lukt niet zo vlot :().

Gisteren mijn bestelling van bij KOTOL binnen gekregen, nu nog even wachten op de levering van Lippe 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ik ben erg benieuwd om dit live te zien. Wat ik op de foto's zie is alvast schitterend  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

 ;D volgens mij beleef je enorm veel lol aan dit project, super werkje  ;)

SuSke

Dat ik er l ol aan beleef is zeker ;D , maar nu begint het toch een beetje te spannen.
Zoals bij Gerolf, nog zoveel te doen, en nog maar zo weinig tijd  8)

we ploeteren gewoon verder en stellen een en ander "nice to have" wat bij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

De dak opbouw en de goot zijn ook onderweg. Nu nog schilderen en dan dekken met leien  ;) 8)

20171009_233849 by Frans Peeters, on Flickr

20171009_233806 by Frans Peeters, on Flickr

20171010_001252 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.