Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

forum.trains-160.be

Gestart door marc goovaerts, 20 januari 2016, 15:19:00 PM

marc goovaerts

Iemand een idee wat er met forum.trains-160.be aan de hand is ? Sinds gisteren krijg ik 'Not found'...

Steam.N

Geen idee.  Ik heb hetzelfde probleem.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Hier ook zelfde probleem, ik zal eens een van onze Waalse n vrienden proberen te contacteren.

Dirkh

En het is ondertussen opgelost, de site is terug online

stefan


marc goovaerts


OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirkh

Net bericht ontvangen van de beheerders

Bonjour les N'istes,

Comme vous l'aurez peut-être remarqué, notre forum n'est plus accessible depuis quelques jours.
Il s'agit d'un problème de serveur, qu'Alexis essaie de résoudre.
Mais étant à l'étranger pour le moment, il ne sait pas y travailler dans les conditions idéales.
Encore un peu de patience, et nous pourrons reprendre le dialogue.

A très bientôt,
Jean-Paul (JEPE)

niko

Citaat van: Dirkh op 25 januari 2016, 08:44:00 AM
Net bericht ontvangen van de beheerders

Bonjour les N'istes,

Comme vous l'aurez peut-être remarqué, notre forum n'est plus accessible depuis quelques jours.
Il s'agit d'un problème de serveur, qu'Alexis essaie de résoudre.
Mais étant à l'étranger pour le moment, il ne sait pas y travailler dans les conditions idéales.
Encore un peu de patience, et nous pourrons reprendre le dialogue.

A très bientôt,
Jean-Paul (JEPE)
[/quote

Een korte vertaling aub  ::) ik spreek namelijk geen woord Frans  ;)
mvg Niko

marc goovaerts

Goede dag N-ers,

Zoals u misschien al gemerkt hebt, ons forum is al een paar dagen niet meer bereikbaar.
Het gaat om een serverprobleem, dat Alexis probeert op te lossen.
Maar vermits hij op dit moment in het buitenland verblijft, kan hij er niet in ideale omstandigheden aan werken.
Nog een beetje geduld, en we kunnen de dialoog weer opnemen.

Niko, om wat te hebben aan dat forum, is Frans wel handig hoor.

Dirkh

Fotokes zijn soms ook leuk om te zien  :) Daarvoor moet ge geen Frans kunnen. ;D

niko

Citaat van: Dirkh op 27 januari 2016, 14:37:16 PM
Fotokes zijn soms ook leuk om te zien  :) Daarvoor moet ge geen Frans kunnen. ;D

jeps zo is dat , al heb ik wel als eens een keer in mijn leven dik spijt gehad dat ik geen Frans kon in verband met een job aanbieding maar dat is een ander verhaal  8)
mvg Niko

SuSke

Wat houd je tegen om het alsnog te leren Niko. Je bent er zeker nog jong genoeg voor en het opent toch wel perspectieven, zowel binnen als buiten de hobby  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

niko

Citaat van: SuSke op 27 januari 2016, 17:02:45 PM
Wat houd je tegen om het alsnog te leren Niko. Je bent er zeker nog jong genoeg voor en het opent toch wel perspectieven, zowel binnen als buiten de hobby  ;)

Dat is eigenlijk een goei vraag Suske , ik zou er beter een werk van maken
mvg Niko

Dirkh

Een paar jaar avondschool Frans gaan volgen, best wel leuk en heeft bij mij ook geholpen en is goed van pas gekomen later in mijn carrière en soms in de hobby.
Er is een Frans forum http://le-forum-du-n.forumotions.net/ waar ik ook regelmatigga kijken en dan komt dat Frans van pas.