Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Expeditie Antartica

Gestart door Koen, 02 januari 2016, 10:39:23 AM

Koen

Al enige jaren is mijn zoon gepassioneerd bergbeklimmer en  Alpinist. Zijn passie om de natuur te ontdekken op een bijzondere wijze groeit jaar na jaar. Een 5-tal jaar geleden werd hij gebeten door het expeditie virus. Zijn eerste expeditie was het beklimmen van de Aconcagua. In februari vertrekt hij naar Noorwegen, boven de poolcirkel.

Zijn volgend doel is Antartica

Hiervoor neemt hij deel aan een wedstrijd waarbij je door het aantal stemmen een ticket kan winnen om deel te nemen aan deze expeditie.
Mag ik jullie vragen om mee te stemmen?

Onderstaande link geeft toegang tot het stemmen. Jullie zouden hem hiermee een grote dienst bewijzen. Wij hopen dat hij hiermee zijn droom kan waar maken. Hoe meer stemmen we halen, hoe meer kans we maken op dit ticket.


https://oceanwide-expeditions.com/contest/show/13159#_=_


Alvast bedankt voor jullie medewerking!


Je kan Bart zijn avonturen steeds volgen op
http://www.rockandiceclimbing.blogspot.be/


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

marc goovaerts

Sorry Koen, Facebook blijft hier buiten...

Koen

Geen probleem Marc. Toch bedankt.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Ik heb wel gestemd  ;D
Prachtig dat je zoon zijn dromen wil waarmaken. Zelf heb ik vroeger altijd graag het brevet van parachutist willen halen maar het nooit gedaan. Daar heb ik soms nog spijt van. Ondertussen 2 kinderen verder en nu ligt dat toch wel wat moeilijker  :-\
Ik hoop dat je zoon mee kan  ;)

ERVIN

Ikzelf heb geen FB , maar de dochter wel , dus straks zeker ook mijn stem geven.
Zelf ben ik ook een groot bewonderaar van dit continent , misschien kent hij volgend boek , anders zeker eens op zoek gaan , " Wereld van ijs. Het betoverende landschap van Antarctica door Ron Naveen".
Is ook ( nog steeds) een droom van mij om ooit eens naar daar te gaan.

Wens hem zeker veel succes en hou ons op de hoogte hé. ;)

eddy

Ook mijn stem,
groeten eddy.

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

Ik zal via mijn dochters enkele stemmen geven.
Zelf blijf ik zo ver mogelijk van FB af  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marctje

Ik ben nummer 70 bij de stemmers, ik hoop dat er nog veel mogen volgen. Stuur het ook door via fb
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

adrievans

Ook gestemd , mooie reizen op de site , ga deze onthouden.
Vooral die per zeilschip naar groenland
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Chrisrail

#11
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

philippe_007

Nog een extra stem,
en ik heb maar wat reclame gemaakt op facebook... 
nu hopen dat Bart zijn droom kan waarmaken

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Allemaal erg bedankt voor jullie steun! Wij (en vooral Bart) is enorm opgetogen over de steun die jullie allen geven.
Ik hou jullie op de hoogte van de evolutie.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren