Zo.... het heeft even geduurd voor er weer wat beweging in het project zat hierzo. Voor de zoveelste keer weer eens een lijf dat niet meewerkt, dit keer was het kiespijn en die was de laatste maand toch wel zo dat ik er beroerd van sliep en tja, naast werk blijft er dan geen concentratie over voor modelbouw. Maar goed, afgelopen week is de zaak uitgedremeld en afgeplamuurd, dus gister weer eens begonnen en vandaag lekker zitten frutten. Niet aan 1 spectaculair ding maar allerlei los frut her en der... Hier vast gauw wat plaatjes met de mobiel, komend weekend meer (en wat betere foto's)
De pleerol met soldeervetpotje is nu vervangen door de ruwbouw van een echte watertoren (die overigens erg lekker ruikt, de basis ervan is een plastic potje waar kaneel in zat), tussen watertoren en silogebouw (waar ook een en ander aan verder gedetailleerd is) zit de pijp voor een gasfakkel. Bevestigingsconstructie daarvoor moet ik nog maken, wordt nog wel een puntje. Sowieso krijgt dat ding natuurlijk nog ladders, bordessen, afsluiters etc....
DSC_2377 by
Floris Dilz, on Flickr
De 3 buizen van vorige keer hebben nog een steunportaaltje gekregen, dr is nog een extra buis bij gefrot enzovoorts... het gebruikelijke eindeloze gepulk bij dit soort dingen. Achteraan zitten er ook al 2 dunne leidinkjes bij aan geklonterd net als in t echt.
DSC_2378 by
Floris Dilz, on Flickr
DSC_2379 by
Floris Dilz, on Flickr
En nouja, de afgelopen weken zijn ook niet weggegooid, in die tijd wel weer een ander leuk project afgerond, heb namelijk de uit zuid amerika afkomstige vriendin van een goede vriend van me leren fietsen zodat ze wat makkelijker went aan het leven in Nederland. Hoorde al dat ze vandaag helemaal zelf naar de supermarkt was geweest en met een fiets vol boodschappen was teruggekomen, levend nog wel. Zoiets te horen is eigenlijk wel zeker zo leuk als modelbouw.

Goed, hopelijk kan ik dr voorlopig weer flink tegenaan, heb er sinds vandaag weer goed zin in.

Tot volgende keer!