allereerste N-schaal tentoonstelling

Gestart door railrunner, 27 december 2014, 20:19:34 PM

railrunner

Yep Dirk,

Ben zelf een beetje onder de indruk van al wat hier staat.  Nog één keer slapen en de grote dag breekt aan, D-day voor N-schaal!

marc goovaerts


Michael

Jammer, maar ik geraak er niet, hier in huis hebben de vrouwen een compleet andere gedachte om dit weekend te vullen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Ik probeer deze namiddag langs te gaan.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Herwig

Kom langs zondagvoormiddag.
?  Parkeergelegenheid  ?      Gewoon ergens op straat, of is er een spec. extra parkeerplek voorzien ?

Is buurt met garagepoorten & bewonerskaarten .... .

modelbaanHO

Ik ben er vanmorgen geweest. Ik ben geen N-Spoorder, maar ik ben best onder de indruk wat voor mooie banen er in N-schaal worden gemaakt.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

philippe_007

Ik hoop morgen te kunnen gaan,
Ben ook geen N spoorde, maar als het mooi is dan maakt het niet uit welke schaal het is.
En wat niet is kan nog komen, in de toekomst zou ik eens een baantje in N willen maken...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be


doomslu

Bedankt voor de foto's mannen.
Schaal N laat toe mooie lange modelspoorwegen te bouwen. Daar hou ik wel van.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Ik ben er gisteren geweest en heb een leuke dag gehad. Veel mooie dingen gezien en boeiende gesprekken gehad met de mede N spoorders. Ik heb weeral wat bijgeleerd. 


Marc Treintjes

Chapeau, voor alle deelnemers, super mooie baantjes te zien.
Zeker die fabrieks gebouwen, echt mooi.
Nogmaals doe zo verder, dikke duim voor allen. ;)

OlivierV

Precies de moeite aan de foto's te zien.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

AGP3D

Super dag gisteren, groot succes!
Bedankt voor alles en felicitaties aan de organisatoren  8)

Guy