Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

35ste expo De Pijl

Gestart door kurt10002, 28 oktober 2014, 17:22:33 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Stieven76 op 30 oktober 2014, 11:59:01 AM
Als ge iemand met een paarse buggy ziet rond crossen ben ik het, zal meer opvallen dan de badge  :P

Stap je er zelf uit Stieven,of moet je er uit getild worden? :D :D

Was dat diezelfde beurs die vroeger in dat wijklokaal doorging?
Daar ben ik verscheidene malen geweest,en ook een paar keer op de nieuwe locatie...

;)

Stieven76

Citaat van: Rangeerduivel op 30 oktober 2014, 12:04:30 PM
Citaat van: Stieven76 op 30 oktober 2014, 11:59:01 AM
Als ge iemand met een paarse buggy ziet rond crossen ben ik het, zal meer opvallen dan de badge  :P

Stap je er zelf uit Stieven,of moet je er uit getild worden? :D :D

Was dat diezelfde beurs die vroeger in dat wijklokaal doorging?
Daar ben ik verscheidene malen geweest,en ook een paar keer op de nieuwe locatie...

;)
Nee, ik zeg gewoon tegen mijn madam naar waar ze moet rijden, dan kan ik blijven zitten  :P

Die zitten nog altijd op de Leuvensesteenweg, al zolang ik me kan herinneren. Dat zal wss wel iets anders geweest zijn waar jij het over hebt  :)

Peter

Heb nooit geweten dat die ergens anders zaten, dan aan dat rangeerstation in Muizen
Het ziet er naar uit dat ik dit keer zal moeten afhaken.
Met vriendelijke groeten
Peter

rgp

Hallo,

Bij de stichting in 1974 hadden ze een zolder op de Liersesteenweg, vanaf 1976 zitten we in het Vormingsstation in Muizen op de Leuvensesteenweg.

Rudy, waar jij over spreekt, is een ruilbeurs inde Mahatma Gandistraat, en die wordt, dacht ik 4 maal per jaar georganiseerd.

Roland

Rangeerduivel

Citaat van: rgp op 30 oktober 2014, 20:14:46 PM
Rudy, waar jij over spreekt, is een ruilbeurs inde Mahatma Gandistraat, en die wordt, dacht ik 4 maal per jaar georganiseerd.

Inderdaad,dat was'm,sorry voor de verwarring

;)

jb

Mama, Rik en ik komen ook is kijken op zondag  :D

centauri167

al iemand geweest en zo ja, was het de moeite ?

normaal ga ik de zaterdag, straks dus ...

modeltreinbart

Ik ga mij ook klaarmaken om eens te komen kijken. vermoedelijk blijf ik tot rond de middag of iets voorbij.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

loco

Alles loopt hier op wieltjes.  Gezellige drukte en goede sfeer.  Ideaal om bij een goed glas en een stuk gaat eens bij te praten.  Kom maar langs een geniet er van

Koen

Ik ben deze morgen langsgeweest. Altijd leuk om de modelbouw vrienden terug te zien. Helaas was ik beperkt in tijd. Op 1 november heb ik altijd de hele familie over de vloer voor een wafelenbak. Als ik morgen in de mogelijkheid ben, ga ik in de namiddag nog even langs om met een aantal mensen bij te praten.
Het is zeker een aanrader! Allen daarheen zou ik zeggen  :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

centauri167

Ben daarstraks langs geweest, wat direct minder was, was de lijst met de overleden clubleden, als ex-lid was dat toch wel even schrikken ...

Voor de rest was er precies nog niet veel veranderd, wel verschillende personen niet gezien die er vroeger ook rondliepen, hoop dat die ondertussen ook niet onder de grond liggen ...

Wel erg om te zien dat de paradebaan, die toch wel een juweeltje blijft in zo'n oud gebouw staat, hoe lang gaat dit nog blijven duren voor dit gebouw tegen de grond moet ...

Gerolf

't Zal voor volgend jaar zijn, vrees ik. Ik moet werken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Normaal kom ik deze middag even langs...
Tot straks  :D :D :D

Steam.N

Ben er spijtig genoeg dit jaar niet geraakt.
Eventjes druk bezig met 1:1 dingen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dreha

Ben er vrijdagavond geweest. Het was voor mij de eerste keer en ik moet zeggen ik was zwaar onder de indruk van die clubbaan.
Maar het is inderdaad jammer van het gebouw, dat ook niet meer in zo'n goede staat verkeerd  :(.