Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

stil

Gestart door Huugooke, 30 juni 2014, 17:54:31 PM

Huugooke

Het is hier kalm. Allemaal vast door de treinstaking? Of al aan de Costa? Of is het voetbal?

chef garde

Geen nieuws is goed nieuws!  ;)

Metpetergaathetbeter

bij begin vakantie en bij goed weer terugkomend fenomeen!

en bovendien een beetje tennis, binnenkort wielrennen en dan krijg je dit !

Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Troost je, vergeleken met het TMM-forum is het hier nog een gezellige boel.

Dirkh

Ik ben toch bezig  ;), waarschijnlijk is iedereen druk aan het bouwen en ze hebben dus geen tijd om iets op het forum te posten  ;)
We mogen dus de volgende dagen prachtige bijdragen verwachten. ;D

Michiel

Ik ben druk aan het pakken. Morgen een lange rit naar de zon. Jullie moeten het even 2 weken stellen zonder mijn bijdrages. Ik kom af en toe wel eens hier piepen. Dus, Stil? Langs deze kant wel eventjes, ja.... jammer.  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Met het internet vormen dat soort afstanden geen probleem meer hé Michiel... Maar ik kan me inbeelden dat er voor je loods geen plaats is in de bagage.

Michiel

Inderdaad Marc, niet alleen heb ik ontzettend lange armen nodig (en een goede bril) om zo op afstand te knutselen, maar mijn vrouwtje zou me "met treintjes spelen op vakantie" helemaal niet vergeven. Maar hopelijk hebben ze in het hotel ergens een internet-oprit. Dan kan ik hier mogelijk dagelijks eens m'n kop binnen steken.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Druk plannen aan het tekenen en soliciteren. Moet ook nog een bestemming en logies vinden deze week om op vakantie te kunnen gaan. Anders ga ik moeten knutselen ipv reizen...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Citaat van: Havoc op 30 juni 2014, 20:40:17 PM
...anders ga ik moeten knutselen ipv reizen...

Ik ben ook aan het plannen ... om te knutselen op vakantie ...
Probleem wordt beperken wat ik meeneem ...
Etstoestel zal ik maar thuis laten  ;D   Zal al wat schelen  ;D ;D ;D
(ikke nu lachen, tot 't vrouwje haar veto stelt ...  ::) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Ik denk dat enerzijds die relatieve stilte inderdaad te wijten is aan vakantie, sport op tv en te mooi weer om hier te vertoeven (al valt dat laatste deze dagen dik tegen).
Het is een wederkerend fenomeen.

Anderzijds heb ik een vermoeden dat dit forum wat minder druk bezocht wordt. Ik durf niet zeggen dat het succes tanend is, maar ik heb de indruk dat fora in het algemeen wat op de terugweg zijn.
Zo gaat dat met dergelijke sociale media.
Moeten we nu allen aan Facebook? Ik denk het niet, dat is ook al op de terugweg, niet?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Zou me niet druk maken Luc, zo'n op en af beweging hebben de meeste forums.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

het zal toch aan de grote uittocht liggen denk ik. Luc zal het beter weten maar het gemiddelde aantal bezoekers is toch euh... gemiddeld.

OlivierV

Afgelopen weekend gewerkt op Graspop Metal Meeting (41 uren op 3 dagen tijd), dag 4 heb ik ze mijn kat gestuurd.
Vandaag opgehaald geweest door 't vriendinnetje die morgen ook op reis vertrekt, dus die krijgt dan even wat voorrang op internet en al die troep, niet dat ik dat internet mis.

Overmorgen dan al beginnen studeren voor de herexamens!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Op het Franstalig TMM forum is het nog veel stiller.

Wat het forum hier betreft: de vakantie, het mooie weer enz zullen er ook mee te maken hebben dat het hier stiller is.
Alhoewel het "helaas" niet te ontkennen valt dat er toch een redelijk aantal leden die jaren op het forum zitten/zaten,
weinig of helemaal niets meer van zich laten horen
Met vriendelijke groeten
Peter