Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

hahaha heb dezelfde nog steeds en inderdaad op gelijk welke accu deed het ding het
hier nu proxxon bse ingebruik

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

tunnelmotor2000

Heb er ook zo ene. Maar wel in blauwe uitvoering en bij Tandy gekocht toen die hier nog om de hoek was.
 

marc goovaerts

Hier hetzelfde Tandy-exemplaar, geërfd van ons vader. Aangesloten op de oude Fleischmann-transfo indedaad voor heel wat dingen handig. Zo kan hij ook in omgekeerde richting draaien om bv vastzittende boortjes weer vlot los te krijgen.

tunnelmotor2000

Bij mij deed het ding een tijd lang dienst als verfmenger met een in sigma vorm geplooid stukje staaldraad. :D
 

Gerolf

 ... en zelfs daar gebruik ik nu ook een Dremel voor  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kris

Hallo,
Voor het grof werk heb ik ook een dremel maar voor het fijn werk gebruik ik de 12v schroevendraaier van proxxon , de transfo had ik  al van vroeger
http://www.ijzerhandel.nl/proxxon-microschroever-mis-1-met-16-toebehoren.html

Zeer goed voor fijn boorwerk , draait zeer traag en is veel handiger dan een handboor , draad tappen (kleine maten ) zeer gemakkelijk links/rechts draaien , er is ook een instelbare koppelbegrenzing als je gaatjes in dunne messingplaatjes boort minder risico op bulten en gebroken boortjes als je door de plaat bent en de boor soms vast loopt

Kris


Olivier77

Hallo,

Ik voelde mij sinds begin van de maand niet zo lekker, precies de griep !!.
Het bleef wat duren, bij de dokter bloedproef ( moest toch al, ik heb last van te hoge choresterol waarden)
Er is een virus aanwezig, welke ? Niet direct te vinden.
Later nog altijd niet ok. Nogmaals bloefproef. Nog altijd gissen naar dewelke.
Begin deze week nogmaals bloedtest, vandaag nieuws van de dokter.
Ik ben besmet door de ziekte van Lyme. 10 dagen antibiotica en zou over moeten zijn.
Voel mij al een maand niet 100 % maar eerder 50 %.
Hopelijk is het nu rap over

Mvg

Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Houdini

Ai Olivier...een tekenbeet gehad neem ik aan dan?

Langs de andere kant: wel zéér goed nieuws dat ze nu al weten dat het de ziekte van Lyme is, ook al zit je
er al een maand mee. Er zijn veel gevallen waar ze Lyme pas ontdekken na enkele jaren en dan is er geen
antibiotica meer die nog helpt....

raf

heb het gehad een 15 jaar geleden en er is een 8 maand overheen gegaan voor ze wisten wat ik had
ik heb het zelf moeten vragen dat ze de test wilde doen want dat kon niet dat ik besmet was
resultaat veel antibiotica en een koppel baxters met spul om de paar dagen naar tropische instituut in antwerpen
en dan naar as de dag er na voor massage
resultaat ik kan nog alles maar als ik 500 meter moet lopen dan blokeerd mijn bekken en ik val niet om maar kan geen stap meer zetten
op ford mocht ik alleen nog met een driewieler rijden want als het gebeurt met een gewone fiets dan kukkelde ik om want ik kon niet meer trappen

dus ik zou zeggen succes met de behandeling want het is een shit ziekte

ook wat beter nieuws
Dimitri is van de intensieve weg en licht nu op een gewone kamer
nog wel met allemaal buisjes en kabeltjes aan monitoren maar hij is weer eens door het oog van een wel zeer dunne naald gekropen
nu opzoek naar een instelling waar hij naar toe kan want echt alleen wonen zit er niet meer in voor hem
maar het is schandalig als je de prijzen hoort wat er gevraagd word per maand
dat verdient een werkende mens nog niet bij elkaar laat staan een gehandicapte .man man das echt te gek
1900 euro zonder medicijnen is geen uitzondering en de meeste zijn volzet .
maar we houden ons aan het positieve nieuws dat het weer iets beter met hem gaat

hij heeft ons deze keer wel heel erg laten schrikken mijn gedacht
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

dedju toch, mijn ruggegraat lag vanmorgen (en ook de voorbije 3 dagen) weer NAAST mijn bed.
M.a.w.  als het zo doorgaat dan steek ik morgen weer op de sofa vast ipv in de tuin om aan mijn terras verder te kunnen werken.

Ik zal maar alweer wat pillen gaan slikken tegen de pijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Citaat van: dani op 02 september 2016, 08:36:02 AM
dedju toch, mijn ruggegraat lag vanmorgen (en ook de voorbije 3 dagen) weer NAAST mijn bed. ...

Ai ai ai ...
Ik kan me je miserie goed inbeelden ...
Alleen: als ik het voor heb, krijg ik mijn ruggegraat niet UIT het bed ...
In elk geval snelle beterschap gewenst !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

thanks Jean...   je hebt gelijk, hoor.  Ik kon ook maar met moeite recht  geraken.
Maar ik vind de beeldspraak van de ruggegraat naast jou op de grond wel "treffend".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Het zelfde hier, gisteren de laatste dosis van de voorgeschreven spierverslappers opgemaakt.
Op dit moment gaat het een heel stuk beter, geen spanning meer in de rug dus ook geen pijn.
Wel nog even een paar dagen voorzichtig bewegen.

Houdini


Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about