Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

HYA

Citaat van: Havoc op 15 januari 2016, 20:07:15 PM
Citaat van: HYA op 15 januari 2016, 18:03:48 PMIk ben 14 jaar gemiddeld 3x/week vanuit Aalst naar Alleur (Luik) gereden, waar mijn bureauken stond te wachten ... Zonder files sowieso al 1u20 enkel, bij een gewone spits 1u45 enkel ... dikwijls veel langer. :o :'(

En nooit gedacht iets anders te zoeken?

Moet bekennen dat waar ik nu an het solliciteren ben een stuk verder ligt en waarschijnlijk meer files dan nu. Maar dat is het me waard. Alhoewel dat ik nu ook geregeld 45 minuten doe over 11 km.
Dat is het je waard? Wel een teken dat de compensatie voor mij ook voldoende was zeker (alhoewel ik toch enkele keren dicht bij vertrek heb gestaan).
Werk nog steeds bij dezelfde werkgever trouwens.

Havoc

De ring van Brussel met de fiets? Ofwel dwars door Brussel met de fiets? Ik ben misschien wel lichtelijk achterlijk omdat ik met treinen speel, maar nog niet zot en zeker mijn leven niet beu.

Oh ja, voor er iemand afkomt met openbaar vervoer, dat is minstens 1h30.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Ik zou dat wel doen, door Brussel met de velo, nu het valt mij op dat je in tegenstelling tot Gent in Brussel bijna geen fietsers ziet en Gent is soms ook een zottekot om in te fietsen, geloof mij.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Gent is meer een studentenstad dan Brussel.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

Ook een zotte kot om al die wilde fietser in Gent in het oog te houden, die komen van alle hoeken en kanten en dan is het de bestuurder zijn fout...

janieburton

Citaat van: loebaske op 16 januari 2016, 13:57:21 PM
Ook een zotte kot om al die wilde fietser in Gent in het oog te houden, die komen van alle hoeken en kanten en dan is het de bestuurder zijn fout...

+1
 

HYA

Citaat van: loebaske op 16 januari 2016, 13:57:21 PM
Ook een zotte kot om al die wilde fietser in Gent in het oog te houden, die komen van alle hoeken en kanten en dan is het de bestuurder zijn fout...
Awel, ge hebt gelijk. Kopenhagen is echter nog 10x slechter!
Daar moet ge met uw auto zeer assertief zijn of ge raakt de hoek niet om.

Chrisrail

#1972
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Houdini

Citaat van: Chrisrail op 16 januari 2016, 18:03:56 PM

Maar ja waarom zouden ze het niet doen, ze zijn toch altijd in hun recht! >:( >:( >:( :( :( :( :( :( :(

Da's volgens mij niet helemaal correct...

Voor zover ik altijd begrepen heb, is het als volgt:
- de fietser in kwestie wordt in fout gesteld als hij/zij dus de regels niet heeft gerespecteerd
- de fietser in kwestie (vooral zijn verzekering) zal de kosten aan de wagen moeten betalen
- de verzekering van de auto zal de lichamelijke kosten van de fietser betalen

Het is niet omdat de lichamelijke kosten betaald moeten worden door de autobestuurder/verzekering,
dat de fietser in kwestie in recht is.

Havoc

Neen, maar het is wel de polis van de auto die omhoog gaat, de grote kosten (ziekenhuisfacturen) zijn nooit voor rekening van de fietser.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Houdini

Citaat van: Havoc op 16 januari 2016, 20:03:56 PM
Neen, maar het is wel de polis van de auto die omhoog gaat, de grote kosten (ziekenhuisfacturen) zijn nooit voor rekening van de fietser.

Denk niet dat de premie van de autopolis omhoog gaat hoor. Technisch gezien ben je niet in fout.

Havoc

En sinds wanneer heeft dat een verzekeringsmaatschappij tegengehouden om de polis op te trekken?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

'k Heb ook nog eens iets geschreven.  :-X
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

HYA

Citaat van: OlivierV op 16 januari 2016, 23:00:35 PM
'k Heb ook nog eens iets geschreven.  :-X
De bron van alle kwaad.  ;D ::)