Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Havoc

CiteerOp een bepaalde ouderdom is het niet meer zo simpel om van job te veranderen en kan je beter verder dweilen met de kraan open(als je begrijpt wat ik bedoel)

Zwijg me daarvan. Ik ben op die leeftijd gekomen dat het beslissen is of ik blijf dweilen of nog een laatste poging doe iets deftig te vinden. En ik weet het niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Koen

Na het bezoek van vorige zondag aan MTD, zijn we in de namiddag afscheid gaan nemen van mijn tante (en meter). Zij was terminaal ziek en ze had niet veel tijd meer.
Ze was een tweede moeder voor mij en toen ik jong was, ging ik regelmatig bij haar logeren omdat vader veelvuldig geopereerd werd.
Een uurtje geleden, kreeg ik telefoon dat zij overleden is. Het doet pijn maar ik ben blij dat ik op haar sterfbed haar nog heb kunnen bedanken voor wat ze voor mij betekend heeft.
Gelukkig hebben we altijd nauw contact met elkaar gehouden en hebben we hele mooie herinneringen aan de tijd die we samen doorgebracht hebben.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Innige deelneming, Koen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MickeyMouse


Metpetergaathetbeter

Koen, ook innige deelneming met het overlijden van je tante(meter), zoals je zondag zei misschien nog een laatste keer haar begroeten, dat blijkt dan nu ook zo te zijn,vooral de goede momenten moet je blijven koesteren ! verder veel sterkte voor U en de gehele familie !

Peter

Steam.N

Veel sterke, Koen.
Koester de mooie herinneringen ... een bron van troost, telkens de pijn steekt ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Geert

Citaat van: Stieven76 op 23 september 2014, 09:10:29 AM

Geld langs de ramen en deuren buiten smijten voor alles en iedereen, dat kan gewoon niet blijven duren...


Soms ook letterlijk:

Ik weet nog goed een kleine 30 jaar geleden op de hogeschool in Antwerpen in putteke winter, dat een Prof al de ramen openzette, ook al was het buiten aan het vriezen. En daarbij doodleuk bij vertelde: " als we dat nu niet doen, krijgen we volgend jaar minder subsidies voor de verwarming ..."


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Geert

Innige deelneming Koen, bij het schrijven van vorige post was dit bericht me ontgaan.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Koen

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en steun.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Ook van mij krijg je mijn innige deelneming Koen , sterkte man.

janieburton

 

Johnnytrein

Veel sterke, Koen. Koester de mooie herinneringen , een bron van troost, telkens de pijn steekt .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Bolje

Innige deelneming, Koen.
Koester inderdaad de mooie herinneringen.
Veel sterkte voor u en de familie.
Vele groeten,
Ronald

Gerolf

Koen, prachtig dat je nog op een goeie manier afscheid hebt kunnen nemen.
De bekroning van een mooie relatie.
Dat moment zal je helpen bij het verwerken van het verlies.

Sterkte aan alle mensen waar je tante/meter belangrijk voor was.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janieburton

Citaat van: Havoc op 23 september 2014, 19:54:42 PM
CiteerOp een bepaalde ouderdom is het niet meer zo simpel om van job te veranderen en kan je beter verder dweilen met de kraan open(als je begrijpt wat ik bedoel)

Zwijg me daarvan. Ik ben op die leeftijd gekomen dat het beslissen is of ik blijf dweilen of nog een laatste poging doe iets deftig te vinden. En ik weet het niet.

Ik hoop dat ik mag en nog lang kan blijven dweilen met de kraan open daar boven een zekere ouderdom de interesse van werkgevers niet al te groot is.