Outlook van het forum

Gestart door argilla, 30 januari 2014, 10:26:37 AM

argilla

Raar die outlook , doe ik iets niet goed ? heb al uitgelogd en teug ingelogd maar krijg telkens dit



[/size] Toon ongelezen Algemeen over het nieuwe forum[/size][/size][/font][/color]

Toon ongelezen Mededelingen
[/size][/font][/color]
[/size][/font][/color]
AUB LEES DIT EERSTBelangrijke mededelingen[/size][/font][/color]
173 Berichten
8 Topics
Laatste bericht door bossie
in
Re: Mededeling - Onderho...
Gepost op 05 november 2013, 21:13:37 pm
[/size][/font][/color]
[/size][/font][/color]
Beelden toevoegen[/size][/font][/color]
94 Berichten
2 Topics
Laatste bericht door doomslu
in
Re: nog eens... hoe doe ...
Gepost op 15 december 2013, 21:52:12 pm
[/size][/font][/color]
[/size][/font][/color]
POLL. Welk systeem gebruik je?







niet de gewone outlook ? ? ?
[/size][/font][/color]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Sicco

#1
Wat bedoel je met Outlook? Outlook is je mailprogramma

edit: ah, ik denk dat je 'layout' of 'look' bedoelt  ;D
Er was een uurtje geleden wel een probleem met de bereikbaarheid van het forum, misschien dat er daardoor wat storing was. Heb je er nog steeds last van?


Stieven76

Ik had daarstraks ook problemen om op de website/forum te geraken.


Probeer eens CTRL + F5, dan herlaad je de volledige pagina terug.

Steam.N

Bij mij is alles in orde.
Tijdje geleden inderdaad even een erg trage respons.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

argilla

deze morgen ook al probs gehad om binnen te geraken en nu dit  de outlook ( uitzicht van het forum  Sicco) is niet de normale outlook , alles staat door elkaar .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Sicco

#5
Nogmaals en niet dat het interessant is, maar dat heet layout of 'look', niet outlook. Het Engelse woord outlook betekent: vooruitzicht (vooruitkijken naar iets) - of dus de naam van het bekende mailprogramma. Ik was niet in verwarring om te pesten. Iets letterlijk van het Vlaams in het Engels vertalen maakt het nog geen correct Engels.  ;D

Maar wat de vraag dus was: heb je er nog last van? Indien ja, even je geschiedenis uit je browser verwijderen, zo schoon je de boel op en laadt je browser de pagina weer zoals hoort. Meestal helpt dat.

Stieven76

Of dus gewoon CTRL +F5. Dan maak je de cache leeg voor die pagina en herlaad je ze opnieuw.  ;)

PietB

Marc er is ogenschijnlijk niets aan de hand met het forum.
Doe eens wat Stieven je aanraadt CTRL toets ingedrukt houden en (desnoods een paar keer) op F5 drukken.
Het is bijna zeker dat jouw verkenner één keer het forum zonder de daarbij behorende template heeft geladen, en dan krijg je de layout zoals jij beschrijft.

grt Piet.

argilla

Oke herstelt oef.......... bedankt voor het advies en raad. Vandaag weer wat bijgeleerd  !  :D ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PietB