Goedendag allemaal

Gestart door cassteels, 06 januari 2014, 16:57:31 PM

cassteels

Ik ben al een tijdje aan het snuisteren op deze site en heb al heel wat nuttige info opgestoken. Fantastisch initiatief. Sinds een jaar heb ik het modelspoorvirus terug te pakken. Dat was van mijn tienerjaren terug (ondertussen toch al meer dan dertig jaar geleden). Fascinerend hoe de hobby is veranderd. Ik ben helemaal voor digitaal en de mogelijkheden om hier zelf mee te experimenteren. Plaats (en tijd) voor een vaste baan heb ik niet, dus gaat de aandacht vooralsnog naar het rijdend materiaal en hoe ik dit kan uitbouwen met verlichting, decoderfuncties en zo meer. Maar ik moet alles van 0 af aan leren, wat maakt dat ik elke keer iets nieuws opsteek. Ik hou het bij Belgisch rijdend materieel in H0. Niet alleen om het thema beperkt te houden, maar vooral omdat ik Belgische treinen gewoon mooi vind.

Groeten
Stefan

TBCédric

Welkom op het forum Stefan!
Je weet al welk thema, systeem en besturing je hebt/wilt nemen dus dat is al een goede start. Als je iets nieuws koopt wees vrij om het ons te tonen ;).
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

dani

welkom Stefan.   het ziet er naar uit dat je je oriëntatiefase inderdaad al hebt doorgemaakt en al weet waar je heen wil.
Veel plezier hier, en als je vragen heb vuur maar af.

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Welkom op het forum!
Zelf heb ik ook niet veel paats, maar omdat ik toch iets wou bouwen ben ik een kleine module aan het maken van 120x60cm. Misschien is dat ook voor jou een oplossing? Altijd leuk wanneer je een foto van je loc kan trekken in een mooie omgeving  ;)


Veel pezier!

Steam.N

Welkom op ons forum Stefan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Snobby Crash

Inderdaad ook van mij hartelijk welkom !

Geert

cassteels

Bedankt voor de reacties. Een kleine module is een van de plannen, maar nog niet erg concreet. Foto's nemen zal ook wel lukken. Da's namelijk een van m'n andere hobby's.

Catje

Ook namens mij Stefan,

Van harte welkom op dit gezellige forum.
Mooi dat u voor deze hobby gekozen heeft, en dat u er mooie uren aan zult beleven.
Heeft u vragen, stel ze.


Groeten,
Willy

Gerolf

Welkom op ons forum, Stefan !
Vroeg of laat steekt het modelspoorvirus terug de kop op  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

#9
Groot gelijk dat ge der mee herbegint, ge wordt er een beter mens van en ook kalmer heb ik al willen merken. ;)

Tevens welkom.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Snobby Crash

@Olivier...

Kalmer... Inderdaad als alles naar behoren werkt, maar ik ben al drie dagen
Op zoek naar een fout in een wisselstraat matrix die ik maar niet kan vinden...

Geert

OlivierV

Citaat van: Snobby Crash op 07 januari 2014, 13:29:40 PM
@Olivier...

Kalmer... Inderdaad als alles naar behoren werkt, maar ik ben al drie dagen
Op zoek naar een fout in een wisselstraat matrix die ik maar niet kan vinden...

Geert
Kalmer in de zin dat zo 'n treintje zien rijden u tot rust kan brengen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 07 januari 2014, 13:26:05 PM


Teven welkom.

sommigen moeten schijnbaar altijd schelden, jammer toch !  :-\ ;)

Gelukkig is hier nog één serieuze om U hier welkom te noemen, modelspoor dat is een ziekte voor de eeuwigheid, alvast hier veel plezier en hopelijk steek je hier nog iets op ! :)

Groeten Peter ;)