Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door DIORAMABOUWER, 22 oktober 2013, 20:06:25 PM

DIORAMABOUWER

Hallo iedereen,
Even voorstellen,ik ben 48 jaar, gehuwd en 2 dochters en zo goed als m'n hele leven al gebeten door het treinvirrus.
Zoals zovelen onder ons is het begonnen met dat ene treintje van de sint.In m'n jeugdjaren had ik een volledige zolderkamer ter beschikking voor de modeltrein!!!!Nu moet ik het met heel wat minder ruimte stellen,zodoende heb ik nu geen vaste modelbaan.
Velen onder de forumleden zullen wel al werk van mij hebben gezien in Mechelen,ik heb drie maal deelgenomen aan de dioramawedstrijd(vandaar m'n gebruikersnaam  ;)met "museumlijn 62"-"de oostmolen" en "duinhelm".Ik rij gelijkstroom in tp 3 en 4.
Momenteel ben ik bezig met een tentoonstellingsbaan,maar daar in de volgende dagen en weken meer over,tot binnenkort op het forum,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Jurgen

Welkom op het forum.

Ik kijk ernaar uit om de vorderingen van je tentoonstellingsbaan te kunnen volgen!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Stieven76

Welkom. Ook ik kijk uit naar je bouwsels.  ;)

Steam.N

Welkom op ons forum, Marc!
Laat de fotos maar afkomen ;-)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

T03

Marc,

veel plezier hier,

SpGr ;)
Marc.
"I have a train riding in my brain"

Gerolf

Welkom, Marc.
Ik ben ook benieuwd naar je foto's en bouwverhalen  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jefftrack

Welkom en veel plezier op het forum.

Jeffrey

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum !

Groeten Peter ;)

DIORAMABOUWER

Citaat van: Steam.N op 23 oktober 2013, 07:47:02 AM
Welkom op ons forum, Marc!
Laat de fotos maar afkomen ;-)
Die foto's lijken me niet zo simpel om ze te plaatsen maar met een beetje hulp van de vriend van m'n dochter zal het wel lukken,t'zal voor volgende week zijn,eerst zondag naar Utrecht.Wie mee wil rijden laat maar horen,ik vertrek vanuit Oostende om 6u45.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

haradigi

Hi Marc,

Ook van mij welkom hier.
Veel te lezen, te zien en te leren.

groet
Harald

DIORAMABOUWER

even proberen een foto te plaatsen
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Gerolf

Proficiat met je eerste foto  op ons forum ;)
... dus je hoeft je niet meer in te houden  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Welkom, je kan dus foto's plaatsen.  :D  Laat er maar meer komen zal ik zeggen deze laatste ziet er al  zeer mooi uit. :)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

DIORAMABOUWER

dit is een foto van het diorama "de oostmolen" voor de dioramawedstrijd in Mechelen een paar jaar geleden,volgende week volgen er van de tentoonstellingsbaan in opbouw
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942