Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

half relief Belgische gevels in H0 en N

Gestart door Dirky, 22 september 2013, 18:17:46 PM

Dirky

Tussen de soep en de patatten is de start gegeven van Belgische gevels in H0 en N




Michiel

Ik ben toch wel reuzebenieuwd naar de gevels in schaal N. Kwa tijdperk passen ze perfect binnen het concept van mijn project, dus mijn interesse heb je al!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mahtoska1

CiteerTussen de soep en de patatten is de start gegeven van Belgische gevels in H0 en N

Waarschijnlijk geen grote afzetmarkt, maar zou dit kunnen in Z?

bekie

Lijkt me wel interessant. Ben benieuwd naar het resultaat.
 

Kautenbach

heel intressant, met een beetje fantasie ook bruikbaar voor (Noord) Frankrijk?

Dirky

@ Pieter,

Als N goed lukt zou ik Z wel eens durven proberen... Grote afzetmarkt hoef ik (voorlopig) niet. Blijft een bijberoep waarbij de "fun-factor" nog steeds primeert.

@ Wim,

Noord Frankrijk is zowat de uitloper van Zuid Vlaanderen. Moet best kunnen!


Van zodra de onderdelen binnen zijn probeer ik er het beste van te maken...

Durango

Hm, ik zou het resultaat wel willen zien. Het is zelfs misschien ook te gebruiken voor een Amerikaans baantje.
Alleen dan geen puntdak maar een plat dak. ???
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Dirky

De proefstukken bij Paul afgehaald vanavond en meteen een paar dingen geprepareerd.

De N-versie onderdelen van café Léon lijken toch al geslaagd:




marc goovaerts

Dat ziet er inderdaad geslaagd uit. Maar een eenvoudige 'latjesdeur' voor een café ?

Dirky

Alles moet nog z'n kleur krijgen en de deur wordt wel bruin.

Het café, in de jaren '20, staat op een postkaart afgebeeld met een latjesdeur. Ik veronderstel dat er binnen nog een deur was...

mahtoska1

CiteerDe N-versie onderdelen van café Léon lijken toch al geslaagd:

Dat is inderdaad geslaagd. Zeer fijn.

Als ik dit zie, geloof ik wel dat Z ook mogelijk is.

Veel succes met je project.

Steam.N

Ziet er prima uit !
Zeer knap uitgevoerd (zoals steeds, bij Paul)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Waauw! Verhoudingen en textuur lijken bijzonder goed geslaagd! Ik ben echt benieuwd om die ingekleurde versie te zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske