Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Railnageltjes

Gestart door Huugooke, 16 september 2013, 10:23:41 AM

Huugooke

Ik dacht, laat ik mijn western style rails nu eens zelf maken, bestel rail en nageltjes over de grote plas.
In plaats van een kilo nageltjes sturen ze me toch wel een nagel van een kilo zeker! ???



Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

een geluk dat ge geen 5 kilo nagesl besteld had of uwe fakteur had nen hernia !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

 ;D  ;D  ;D

En is is dit echt of hou je ons voor de gek?  ;D

Jurgen

Citaat van: Stieven76 op 16 september 2013, 11:13:52 AM
;D  ;D  ;D

En is is dit echt of hou je ons voor de gek?  ;D

Het staat in de rubriek "praktijk"...  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Klaas Zondervan

Je had zeker de schaal niet goed opgegeven. ;D

Rangeerduivel



Collectors item,waarde wordt bepaald door de (weeral eens gekke) koper,

Of schroot 0,18€/kg

;D ;D ;D

Grtn,Rudy

Geert

Citaat van: Huugooke op 16 september 2013, 10:23:41 AM
Ik dacht, laat ik mijn western style rails nu eens zelf maken, bestel rail en nageltjes over de grote plas.

:D

En die rails, zijn die al aangekomen?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Rangeerduivel



:D

En die rails, zijn die al aangekomen?

Geert
[/quote]

Die komen aan per schip en worden gelost in Antwerpen-haven! ;D ;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 16 september 2013, 13:36:57 PM


:D

En die rails, zijn die al aangekomen?

Geert



Wel, er stond hier een grote vrachtwagen voor de deur, dus de schrik sloeg me om het hart, maar het was om honderd gram kaas af te geven bij de buren...

alle gekheid op het gebruikelijke stokje, het is meer iets voor de rubriek "niet-Belgische aanwinsten". Rudy heeft het bij het juiste eind. Maar later daarover meer...

Jurgen

Oei, Hugooke gaat zijn eigen spoorwegnet starten!  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Hugo,

Als je soms nageltjes te kort komt :)
Ik heb hier nog een schroefje liggen om alles mee vast te zetten. :D :D

Niet gekocht, niet gestolen, maar eerlijk gekregen toen ze jaaaaaaren geleden een aantal sporen aan het verwijderen waren in het station van Hemiksem (mijn ouders woonden daar toen)

Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ik heb er hier ook nog 3 liggen. Ook niet gekocht of gestolen, zelfs niet gekregen. Ze lagen gewoon op een weg naast de spoorlijn, bijna overgroeid door het gras. Het waren de enige die er lagen en die heb ik toen maar meegenomen.
Men had daar voordien aan de sporen liggen werken, waarschijnlijk is men die 3 bouten toen vergeten.

Tot nu toe hebben ze hier altijd op de grond gelegen op mijn slaapkamer, ik weet na al die jaren nog steeds niet wat ik ermee moet aanvangen.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

Dat zijn zo van die typische dingen die een mens wil hebben maar uiteindelijk, als ie ze dan heeft, niet weet wat ermee te doen...

Ik heb hier jarenlang allerlei stukken gehad van gecrashte Messerschmitt en Spitfire jachtvliegtuigen, achterwielen van Britse bommenwerpers,... en uiteindelijk heb ik alles weggeven omdat... ja, je er toch niets kan mee doen  ;)