Euromodelbouw Genk

Gestart door railtravelmanager, 22 augustus 2013, 13:00:10 PM

pandur

Dank u Steven voor je steun,
Het is inderdaad niet te onderschatten om zo een beurs met een club aan " vrijwillige " treinliefhebbers met hun vrienden en familie te organiseren.
We zijn trots de enige in Europa te zijn die deze soort Expo op een niet commerciële basis kunnen organiseren, niet te vergeten dat we de modelbouw in alle facetten bedoelen .
Dit is ons bevestigd door diverse internationale kenners
Eric 
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Metpetergaathetbeter

#301
Misschien de commentaar van die ene of /meerdere die het iets minder vonden gebruiken  om er in de toekomst misschien nog iets beter te proberen van te maken is zo ook een andere benadering van de (al dan niet graag gehoorde) commentaar !  ;)

Ben

Als iemand roept "oude soep opgewarmd" omdat hij de banen allemaal al een keer gezien heeft dan heeft betrokkene zitten snurken want in het programma staat precies wie aanwezig zijn.

Gr, Ben.

Roderik

#303
Citaat van: FREMO e.V. - afd België op 27 september 2015, 09:08:24 AM

Expo -> Oude soep terug opgewarmd = alle tentoongestelde banen waren al bekend en gezien op andere manifestaties.

Mvg,

Een slag in het gezicht van elke modelspoorder die er tentoonstelde.  >:(
Je zal er maar staan met al je bloed, zweet en tranen en dan dit moeten lezen...
Triest...
Always be modelling!

HLE2743

[/color]
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 september 2015, 17:55:45 PM
Misschien de commentaar van die ene of /meerdere die het iets minder vonden gebruiken  om er in de toekomst misschien nog iets beter te proberen van te maken is zo ook een andere benadering van de (al dan niet graag gehoorde) commentaar !  ;)

Als ik zo vrij mag zijn om hier op te antwoorden, de commentaar dat deze persoon hier neer schrijft is gewoon negatief. Hij breekt de volledige beurs af want er was blijkbaar niets goed naar de mening van deze persoon. Als u uit de commentaar van deze persoon opbouwende kritiek vindt dan nodig ik u uit om deze mij mede te delen want ik zie het niet. Ik wil gerust luisteren naar de wensen die de mensen hebben. Ik wil deze wensen zelfs mededelen naar de organisatie toe maar gewoon ronduit als tot in de grond afbreken neen en dan ga ik de organisatie waar ik mede lid van ben even mijn gedacht zeggen. Hij heeft het recht op zijn mening maar ik ook op de mijne. Hij kan duidelijk weten wie er allemaal was, het stond op de website en in modelspoor magazine. Dus moet men niet doen of men van niets wist. Ik vind dit een slag in het gezicht van de exposant als de organisatie en ik vind dit niet kunnen.

Metpetergaathetbeter

ik heb niet gezegd dat het opbouwende kritiek was, helaas moet je met moeilijkere klanten ook rekening houden of je het nu leuk vind of niet ! ;)

HLE2743

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 september 2015, 20:16:34 PM
ik heb niet gezegd dat het opbouwende kritiek was, helaas moet je met moeilijkere klanten ook rekening houden of je het nu leuk vind of niet ! ;)

Ik wil gerust met ieders mening rekening houden maar men had dit ook op een andere manier kunnen melden dat men niet gevonden heeft wat men zocht of ik dit nu leuk vond of niet. Wij zijn een club vrijwilligers die dit organiseren en geen mensen die daar van 's morgens tot 's avonds betalend mee bezig zijn.  ;)

doomslu

Steven, wind je niet op over het commentaar van één persoon.

Ik heb ook al vele banen eerder gezien, maar niet allemaal.
Dat is zo als je veel expo's bezoekt.
Het getoonde was mijns inziens een mooie mix van allerlei banen, de ene viel me wat meer in de smaak dan de andere. (*)

Ik bewonder jullie organisatie (en ik weet waarover ik praat  ::)).

Prima expo en beurs. Ik ben tevreden naar huis gereden na twee dagen Genk!

(*): Mijn absolute topper: La Bosse.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Martin Welberg

Duh, wat zijn er toch altijd azijnzeikers die ook nog eens wat met hun ogen hebben. Kan zo al een aantal banen noemen die nog nooit in Belgie tentoongesteld zijn..
Had zelf wat andere verplichtingen met Mara Harbor maar anders was ik zekers komen kijken op basis van de vermelde banen op de site.

Chapeau aan de organisatie !!

bloeg

Diep triestig als je zijn "handtekening" ook meeneemt :Actief medewerker van 'FEBELRAIL'  en ** Voorzitter, FEBELRAIL modelbouw commissie. ** Lid van de TSP / PTF.

Zou dan toch beter moeten weten...
Mvg
Gui

Metpetergaathetbeter

iedereen heeft het recht domme dingen te zeggen ! :-\ ;)

Stieven76

Ik heb toch ook genoten van wat er allemaal stond. Sommige banen had ik idd al eens gezien, maar dat stoort me niet.
Een rustige dag ontspannen rondgeslenterd  ;)

Steam.N

Citaat van: Stieven76 op 29 september 2015, 23:41:18 PM
Ik heb toch ook genoten van wat er allemaal stond. Sommige banen had ik idd al eens gezien, maar dat stoort me niet. ...

+ 1
Proficiat aan de organisatoren !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

HLE2743

Blijkbaar is het toch niet voor iedereen tegen gevallen. Ben blij dat er toch nog positieve geluiden te horen zijn.  :D