Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

ON6KN

Gestart door Metpetergaathetbeter, 13 augustus 2013, 17:38:35 PM

Metpetergaathetbeter

Laatst bij mijn vader vernomen dat Francois Nevelsteens(beiden kenden elkaar van bij de krijgsmacht en stonden vaak samen met de radioamatueurs van de luchtmacht op de Opendeurdag in Koksijde) oneerlijke stijd tegen kanker heeft verloren, merktte hem op toen ik de maand Februari bekeek bij de verjaardagen) !
Misschien moet er maar naast zijn naam een kruisje komen). Persoonlijk kende ik hem niet(zo goed, maar ik moet hem bij een van de opendeurdagen ongetwijfeld de hand geschud hebben !) maar wel eens een berichtje gestuurd vandaar ik wist dat hij mijn vader kende, begin vorig jaar moet de ziekte opnieuw de kop opgestoken(ik wist van hem zelf dat hij opnieuw diende de stijd aan te gaan met deze ziekte, maar klonk  toch possitief) te  hebben en die oneerlijke stijd heeft Francois een tijdje geleden verloren   :(

Ik dacht dat Francois vooral bezig was met N-spoor, Francois werd 61.  :(

Peter

doomslu

Op 15 april was hij hier voor het laatst actief.
Innige deelneming aan de familie en kennissen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Tja, ik vond het een vreemde onderwerpnaam, maar bij het lezen van het bericht word ik er toch ook niet vrolijker om. Het is altijd erg om mede modelspoorders te verliezen, ook al ken je ze niet.

Innige deelneming aan de familie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Jurgen verwoordt precies wat ik ervaar. Ook van mijnentwege gecondoleerd.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Innige deelneming ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Ook onze gemeende deelneming in dit vroegtijdig verlies.
mvg,
Paul(ogic)

argilla

Ook van mijnentwege gecondoleerd.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton