ideetje om meer volk op de bus te krijgen

Gestart door Metpetergaathetbeter, 02 mei 2013, 10:36:38 AM


janieburton

Dat zal werken voor 1 à 2 dagen en dan is het nieuwe er ook af en blijven ze verder slapen  ::)
 

gardevil

Zeker als ze zo met die blokskes rondlopen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Citaat van: gardevil op 02 mei 2013, 11:58:35 AM
Zeker als ze zo met die blokskes rondlopen ;)
Het is inderdaad geen gezicht...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Tja, daaraan ziet ge dat het echt crisis is hé. Ze heeft zelfs geen geld meer om kleren te kopen!  :o
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Hoewel ik laatst eenzelfde filmpje zag in de metro in NY, liepen daar schijnbaar ook zonder slip(mannen en vrouwen) met blokjes erover geplaatst, toen ik later een ongecencureerde versie zag wat bleek ? Liepen allen met een huidkleurige slip rond die met de blokjes erover in het niks scheen te verdwijnen !

Groeten Peter ;)

PS alle dagen een ander mooi stukje vlees ik zou het toch kunnen smaken (lees kijken afblijven want mijn vrouw staat mee over mijn schouder mee te lezen) D ;D ;D ;D  Dat laatste was een grapje ! ;)

Havoc

CiteerZeker als ze zo met die blokskes rondlopen

Kijk op Vimeo naar dezelfde video zonder blokskes. Is een soort kunstwerk... Grappige eigenlijk is dat er niemand op reageert behalve hier op het net. In die trams kijkt er geen kat om of spreekt er niemand haar aan. Loopt natuurlijk wel iemand met een videocamera achter maar toch.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 02 mei 2013, 19:44:52 PM
CiteerZeker als ze zo met die blokskes rondlopen

Kijk op Vimeo naar dezelfde video zonder blokskes. Is een soort kunstwerk... Grappige eigenlijk is dat er niemand op reageert behalve hier op het net. In die trams kijkt er geen kat om of spreekt er niemand haar aan. Loopt natuurlijk wel iemand met een videocamera achter maar toch.
Ik hou wel van kunst, maar ik vrees dat m'n vrouw niet akkoord zal zijn als ik met zo'n kunstwerk thuis kom.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 mei 2013, 13:53:24 PM
...

PS alle dagen een ander mooi stukje vlees ik zou het toch kunnen smaken (lees kijken afblijven want mijn vrouw staat mee over mijn schouder mee te lezen) D ;D ;D ;D  Dat laatste was een grapje ! ;)

uw vrouw kan niet lezen ?  ;D ;D ;D

Paulogic

Ah nu snap ik wat ze bedoelen met een reclameblok... ;D
mvg,
Paul(ogic)

janieburton

Alles wordt men gewoon als men het dagelijks ziet
 

Steam.N

Citaat van: philippe_007 op 03 mei 2013, 08:52:43 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 mei 2013, 13:53:24 PM
...

PS alle dagen een ander mooi stukje vlees ik zou het toch kunnen smaken (lees kijken afblijven want mijn vrouw staat mee over mijn schouder mee te lezen) D ;D ;D ;D  Dat laatste was een grapje ! ;)

uw vrouw kan niet lezen ?  ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

@Ph.007, dat ze over mijn schouder mee stond te lezen ! ;)

Groeten Peter ;)