Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

raf

zwart heb ik hier een pot van 1 liter staan en mijn HP vul ik hier reeds jaren mee bij zonder problemen
zelfs de kleuren patroon vul ik met zwart want kleur gebruik ik zelden of nooit maar als die patroon leeg detectie geeft moet ik hem toch vervangen of vullen en dan maar het goedkoopste dus vullen

veel over roepen van je moet de merk inkten kopen anders bla bla
hp920 C en deze heeft reeds menig uurtje geprint en doet het nog steeds
ook met namaak inkt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Heb jaren geleden inktjet opgegeven. Ik print gewoon niet genoeg, elke keer ik iets moest printen moest er nieuwe inkt in. Heb dan een Samsung kleurlaser voor 150 euro gekocht met netwerkaansluiting. Die draait nu al 5 jaar of zo, heeft 460 pagina's geprint en zou aan 50% van de toner zijn. Als die op is koop ik wel een nieuwe.

Een nieuwe printer welteverstaan. Toner ervoor kost meer dan een nieuwe en een nieuwe heeft meer resolutie, of betere kleuren of is sneller...

ESD? Nou ja, heb er al last mee gehad. Collega die een pc naar de vaantjes hielp door de cd te willen uitwerpen. Zo'n software protectie sleutel op de parallele poort. Maar dat is allemaal jaren geleden. Nieuwe toestellen hebben daar zoveel last niet meer van. Een cpu misschien wel, of losse componenten voor die op een pcb staan. Een SSD gaat toch maar een jaar of 3 mee, ik moet die sneller vervangen dan echte hd's.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Set van 4 vullingen (vosje) voor mijn Epson kost 39€ bij Colruyt(die beweert de goedkoopste te zijn)
Eenzelfde set(wel ander merk) kost 10€ bij Action...
De één zal waarschijnlijk langer meegaan dan de ander,maar het verschil moet al 3X zijn eer ik het eruit kan halen met de duurste

;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 26 augustus 2015, 22:53:55 PM
Set van 4 vullingen (vosje) voor mijn Epson kost 39€ bij Colruyt(die beweert de goedkoopste te zijn)
Eenzelfde set(wel ander merk) kost 10€ bij Action...
De één zal waarschijnlijk langer meegaan dan de ander,maar het verschil moet al 3X zijn eer ik het eruit kan halen met de duurste

;)
Dat is allemaal eens getest op Radio2, dat valt op te zoeken. Ik meen me te herinneren dat het resultaat nogal verbazend was, zeker met die zogezegde "vollere".

centauri167

Wat ik me kan herinneren over zo'n reportage over printerinkt is dat de merken het duurder verkopen dan goud !
Dit terwijl het eigenlijk gewoon dezelfde inkt is als in een vulpen ... Die witte merken zijn in principe even goed, al bouwen printerfabrikanten soms chips in hun cartridges die het heel moeilijk maken om de witte producten te gebruiken.

Michael

Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 21:32:34 PM
Citaat van: Michael op 26 augustus 2015, 21:09:40 PM
Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 18:51:37 PM
SSD voor mijn Macbook Pro mid 2010 is binnen, straks een verse installatie van OS X Yosemite erop en dan zal dat beestje terug wat vooruit gaan.

500GB Harde schijf gaat er uit, 250GB SSD gaat er in. Die HDD komt er later wel weer bij (in de plaats van de DVD brander die ik misschien 5x op een jaar gebruik).




Jammer dat je zulke mooi spullen behandeld op deze manier zonder ESD maatregelen.

Heh? Het is maar het verwisselen van harde schijf naar SSD hoor. Enige ESD maatregel waar ik aan meedoe is mij eens ontladen van statische elektriciteit aan de verwarming wanneer ik een systeembouw met nieuw moederbord en processor, eens dat van de baan is kan er al niet veel meer misgaan.

Heel deze Macbook heeft zelfs al uiteen gelegen om het toetsenbord te vervangen zonder die onnozele ESD maatregelen ...
Jomanda doet ook aan handoplegging....
Ga hier niet een uiteenzetting houden over ESD, maar je ontladen aan de verwarming heeft geen enkel nut.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

#501
Een reisje naar ...... . :) (naam maar weggehaald, voor moest de persoon in kwestie die hiermee verrast moet worden toevallig eens op het forum rondsnuisteren, je weet maar nooit).

Gepland na de eerste reeks examens. :)

Heb wel wat moeite moeten doen om prijs/kwaliteit iets goed te vinden, maar ben toch geslaagd in mijn opzet denk ik. :)

Chance dat de tickets voor het vervoer ook in promo staan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ja wadde als je een heen-en terug tevoetreis naar Scherpenheuvel ook al een verrassing kunt noemen ? :o ??? :-\ ;D ;)

Metpetergaathetbeter

zorg er maar voor dat ze goede wandelschoenen draagt ;D ;)!

Chrisrail

#504
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Svendw

Een huis!

Met 1 ouderlijke slaapkamer, 1 babykamer en 1...... Treinenkamer 😎

Groet sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Ver de beste aankoop die een mens kan doen  ;D
Proficiat!

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.