Kunnen jullie voor ons speelplein stemmen? De eerste prijs is 2.000 euro

Gestart door cyberbeast, 02 december 2012, 17:38:25 PM

cyberbeast

Sinds 12 jaar zetten we ons hier in voor het plaatselijk speelpleintje.
In het kader van "Buitengewone Buurt" kunnen we kans maken op 2.000 euro, mits genoeg stemmen.

Het is slechts 1 minuutje werk en je krijgt nadien geen reclame-mails of dergelijke.

- Surf naar http://www.focus-wtv.be/buitengewonebuurt.
- Kies voor "WTV".
- Vul bovenaan je e-mail adres in (of nog beter, gebruik alle e-mails die je hebt. Je kunt 1 keer stemmen per mail adres).
- Kies vervolgens voor "VZW Speelplein Nieuwkerke".
- Klik op "Stem indienen".
- Je krijgt een bevestigingsmail.

En dat is het.
Stemmen kan tot en met zondag 9 december.

Je zou er ons alvast een heel groot plezier mee doen. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van de uitslag.

PS: op de site is een filmpje te zien waarin een nerveuze ondergetekende uitleg geeft bij onze werking.





 

Metpetergaathetbeter


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marc goovaerts

Na zelf 11 jaar op een speelplein gewerkt te hebben... natuurlijk!


Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

argilla

gestemd en veel succes met uw initiatief  ;) Laat iets weten op het forum hoe het afgelopen is !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

factageklerk

+ 2

Mijn 2 stemmen heb je ook , zulke sociale projecten verdienen het om ondersteund te worden ;)
 

cyberbeast

Even een kleine bump. Het is vandaag de laatste dag om te stemmen. Dus al wie het nog niet gedaan heeft, hup hup.

De prijsuitreiking is voorzien op maandag 17 december. 's avonds ga ik dan op het forum posten of we het gehaald hebben.

Het is slechts 1 minuutje werk en je krijgt nadien geen reclame-mails of dergelijke.

- Surf naar http://www.focus-wtv.be/buitengewonebuurt.
- Kies voor "WTV".
- Vul bovenaan je e-mail adres in (of nog beter, gebruik alle e-mails die je hebt. Je kunt 1 keer stemmen per mail adres).
- Kies vervolgens voor "VZW Speelplein Nieuwkerke".
- Klik op "Stem indienen".
- Je krijgt een bevestigingsmail.
 

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

cyberbeast

Ik wil nog eens een oproep doen om op ons te stemmen. Het is toeval dat zo'n dergelijke wedstrijd nu twee keer kort op elkaar voorkomt en het is ook niet mijn bedoeling het forum vol te spammen. Alvast mijn excuses hiervoor.
Helaas zijn we de vorige keer net op de 2de plaats geëindigd.

Het is niet mijn bedoeling het forum te "bevuilen" maar ik wil toch nog eens bedelen om stemmen.
Het is toevallig dat er net 2 zo'n wedstrijden op korte tijd elkaar opvolgen. De vorige keer eindigden we net 2de.

Op de volgende site zou je via e-mail of Facebook op ons moeten stemmen:
http://fintroverbetertjebuurt.be/project/98.
Daarna krijg je een bevestigingsmail toegestuurd.
De link in die mail aanklikken en je stem wordt bevestigd.
Alles is veilig: je wordt niet nadien niet bestookt met mails of gecontacteerd.
Je kan iedere dag 1 keer voor ons stemmen: dus vandaag, morgen en zondag, per e-mail adres.

We staan momenteel wel eerste, doordat ik er al een hoop tijd ingestoken heb, maar we moeten nog volhouden tot zondag-avond.
Dus iedere stem telt!
 

cyberbeast

Bedankt aan iedereen die gestemd en meegeholpen heeft. We zijn eerste geëindigd. Het is nu aan Fintro om ons als uiteindelijke winnaar uit de top 3 te kiezen. Maar we zijn al zover...