Het zou een stimulans zijn om die bepaalde module dan volledig tot in de puntjes af te werken.
>>Is dat dan niet de bedoeling van élke wedstrijd??? Een coureur van een kermiskoers rijdt toch ook mee om te winnen en niet omdat hij graag fietst.
Maar in dit geval zouden de regels niet te streng mogen zijn. Ik zou vrij moeten kunnen kiezen mbt de afmetingen, sporenplan, enz... Akkoord, je kan dan zeggen, dan kan iedereen meedoen die nog ergens een module heeft staan.
>>

:oWelja ,laat iedereen alles meebrengen wat ze nog hebben staan.Dan heb je nog meer mini-baantjes dan andere banen.
Ikzelf zou nooit meedoen wegens tijdsgebrek om naast mijn baan nog eens een baantje te maken waar ik achteraf niets meer mee doe...
>> Ik heb nu één diorama en twéé mini -baantjes staan waar verder niet veel meer mee gebeurd. Een baantje maken dat aan de grote baan kan aangekoppeld worden is géén optie door het gekozen concept en sporenplan.
Alleen iemand die nog aan de opbouw van zijn baan bezig is kan daar rekening mee houden.
[/quote]